Jees, elikkä ongelma seuraavanlainen:
Passatin (-03) ratissa oleva merkki on häiritsevästi naarmuuntunut(en tiedä miten se on mahdollista) ja siihen pitäis keksiä joku ratkaisu. Kysäsin laakkoselta merkkiä, mutta joutuu ottamaan kuulemma airbagin kaupanpäälle, maksaa tonnin:). Mistä löytäisin naarmuttoman volkkarin merkin tai tilalle jonkun hianon plakaatin? Saa myös ehdotella joitain ei niin tavallisia ratkaisuja;)
Kuvia, vinkkejä ja ehdotuksia otetaan vastaan...
Ratissa oleva vw-merkki
Valvoja: ffp jäsenet
Kiitos Harri, tuota oon kovasti ettiny mut en pajalle.comiin eksyny:)
Minä oon miettiny että kui ihmeessä sen merkin saa tuon näköseksi. Onko sitten jollain niin iso maha et vyönsolki raapii aina liikahtaessa:D Taikka sitten joku on niin vietävän laiska että ei jaksa kättä nostaa ja raapii avaimilla... Ja samaan olen törmännyt uskomattoman usein.
Minä oon miettiny että kui ihmeessä sen merkin saa tuon näköseksi. Onko sitten jollain niin iso maha et vyönsolki raapii aina liikahtaessa:D Taikka sitten joku on niin vietävän laiska että ei jaksa kättä nostaa ja raapii avaimilla... Ja samaan olen törmännyt uskomattoman usein.
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”