Audi TT ja radion heikko kuuluvuus
Valvoja: ffp jäsenet
Audi TT ja radion heikko kuuluvuus
Asensin autooni (Audi TT) uuden JVC:n USB-liitännällä varustetun soittimen alkuperäisen Concert-soittimen tilalle. Ongelmana on radion heikko kuuluvuus. Soitin löytää huonosti kanavia, ja jos löytääkin niin ne kuuluvat heikosti. Olen asentanut radion perään sen mokkulan, joka syöttää antennivahvistimelle 12 volttia.
Onko kellään ollut vastaavia ongelmia ja miten ne olette ratkaisseet?
Alkuperäisellä soittimella kanavat kuitenkin kuuluivat moitteetta.
Onko kellään ollut vastaavia ongelmia ja miten ne olette ratkaisseet?
Alkuperäisellä soittimella kanavat kuitenkin kuuluivat moitteetta.
-
- -
- Viesti:
- Mikko - : luultavasti se antennin jalka syöpynyt sisältä, tähän malliin http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=28184
Kokeilin tuota tdipassat:n neuvoa, eli vaihdoin sen mokkulan "irtojohdon" kykennän jatkuvan jännitteen piuhasta siihen soittimelta lähtevään sini-valkoiseen sähköantennin ohjausjohtoon. Tämän jälkeen kanavat kuuluivat erittäin hyvin.
Silloin kun ostin uuden soittimen, niin kaupassa myyjä sanoi että "siihen mokkulan irtojohtoon sun täytyy vain saada jostain 12 volttia, ota se vaikka siitä akulta soittimen taakse tulevasta johdosta".
No, oli miten oli, nyt ainakin kytkentä on oikein ja kanavat kuuluu eli homma bueno.
aol: sulla ei ilmeisesti ainakaan ole samanlainen kytkentämoka kyseessä kuin mulla, kun mainitsit tuossa aiemmin että jännitteensyöttö pitäis sulla olla oikein kytketty?
Silloin kun ostin uuden soittimen, niin kaupassa myyjä sanoi että "siihen mokkulan irtojohtoon sun täytyy vain saada jostain 12 volttia, ota se vaikka siitä akulta soittimen taakse tulevasta johdosta".
No, oli miten oli, nyt ainakin kytkentä on oikein ja kanavat kuuluu eli homma bueno.
aol: sulla ei ilmeisesti ainakaan ole samanlainen kytkentämoka kyseessä kuin mulla, kun mainitsit tuossa aiemmin että jännitteensyöttö pitäis sulla olla oikein kytketty?
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”