eli miten tuo perus asennus valmispaikoille kannattaa toteuttaa?
mulla on vahvarina spl dynamicsin tc-1002 ja erkkasarjana spl dynamicsin 3-tie-erillissarja. 6,5" ovissa ja 4" kojelaudalla, diskantit a-pilarissa.
tuntuu ettei ne soi nyt paljon sen paremmin kuin ennen vahvarin asentamista. askartelin sitten oveen ja kojelaudalle kajareitten alle n.0,5cm kumitiivisteen ettei ne vuoda, mutta ei sekään paljon sointia parantanut. pitäisköhän niitä saada nostettua vielä ylöspäin jollain, että tulis kaikutilaa paremmin. vai mitä kannattaa kokeilla. varsinkin tuo basso kuuluu aika heikosti noista ovista.
corollassani soi mielestäni monta kertaa paremmin. 4x50 vahvari + 2 tie-erillissarja + 12"subi. vaikka soittais pelkkää erkkasarjaa niin kuuluu paljon paremmin ja kovempaa. kaikki tässäkin spl dynamics kamaa ja olen ollut niihin ihan tyytyväinen. kunhan vaan sais vielä golfinkin soinnit kuntoon.
golf 3, 3-tie-erillissarjaan lisää ääntä!
Valvoja: ffp jäsenet
Kyllä mulla ainaki soi powerset 6.3:t korkeelta ja kovaa, vaikka en oo vielä ehtiny vahvariakaan laittaa.
No joo, midbassojen osalta kannattaa koittaa kääntää toisen elementin vaihe toisinpäin. Siis plus- ja miinus-johdot vaihdat päikseen. Meinaan jos soi eri vaiheessa, niin kumoavat toistensa ääntä.
Ja kait sulla on nuotten keskiäänien takana vaimennusainetta? Itellä kun on nuo keskiäänet 3":t niin tein molemminpuolin sitä asennuspaikan muovia 4mm vanerista levyt, joiden vääliin elementin kaulus purustui. Olipa hommaa mutta on ainaki kohtuu tukevasti kiinni. Ja takana tosiaan vanua.
No joo, midbassojen osalta kannattaa koittaa kääntää toisen elementin vaihe toisinpäin. Siis plus- ja miinus-johdot vaihdat päikseen. Meinaan jos soi eri vaiheessa, niin kumoavat toistensa ääntä.
Ja kait sulla on nuotten keskiäänien takana vaimennusainetta? Itellä kun on nuo keskiäänet 3":t niin tein molemminpuolin sitä asennuspaikan muovia 4mm vanerista levyt, joiden vääliin elementin kaulus purustui. Olipa hommaa mutta on ainaki kohtuu tukevasti kiinni. Ja takana tosiaan vanua.
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”