Kokemuksia foliatecin led-mittarivaloista?

Kaikki auton sisustaan ja autohifiin liittyvät aiheet.

Valvoja: ffp jäsenet

EVT
-

Kokemuksia foliatecin led-mittarivaloista?

ViestiKirjoittaja EVT » 24.5.2006 13:02

Bongasin snoy.fi kuvastosta foliatecin osastolta led-mittarinvalot ja ajattelin kysyä onko kyseisistä valoista mihinkään? Valaiseeko tasaisesti ja tarpeeksi kirkkaasti?
Ovh hinta kuvaston mukaan 5 euroa parilta joka ei tosiaankaan olisi paha hinta verrattuna näpräämisen määrään jota pitäis harrastaa jos itse tekisi led-valaistuksen.

Kaikenlaisia kokemuksia kyseisistä valoista olisi kiva kuulla ettei tule yllätyksiä.
(Ja valot olisi tarkoitus pistää kakkikseen joten niistä saatu kokemus olisi ehkä parasta tietoa minulle)

Kuva
(kuvaston screenshot)
Viimeksi muokannut EVT, 25.5.2006 1:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Tuomaaa
-

ViestiKirjoittaja Tuomaaa » 24.5.2006 22:43

Itellä oli kakkoskopassa kellon valaistuksena tuollainen (B 8,5 D) tyylinen ratkaisu. Tosin näpersin sen itse vanhasta mittaripolttimosta, mutta ihan vastaava siitä tuli. Kellolle ainakin tuli nätisti semmonen mk4 tyylinen sininen valo, kunhan ensin purki mittaristoa sen verran, että otti sen vihreäksi värjäävän palasen pois sieltä välistä. Ja luulisi noitten valmiidenkin valotehon olevan vähintään yhtä hyvä... Sen itse mittariston valaistuksen tein niin, että otin sieltäkin sen pitkän vihreän värilevyn pois enkä laittanut mitään tilalle. Ihan nätti se omasta mielestäni oli niinkin, itse mittarivalaistus oli siis kirkas ja se kellon valo sitten sininen. Ja samaa mieltä oon, että ei kannata tosiaan alkaaa näpertämään, jos tohon hintaan saa...

Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”