Niin.. Eli ajattelin vähän uusia tuon peugeot 206:sen audiovehkeitä.. Musiikkia kuuntelen lähinnä iPodilta jolloin tuo aux- liitäntä olisi tarpeellinen. Olen katsellut: http://www.pixmania.com/fi/fi/173769/ar ... gt30.html# ja http://www.pixmania.com/fi/fi/237703/ar ... ?itag=3898 . Molemmat näyttävät houkuttelevilta hintaluokassan, mutta olisiko jotain parempaakin saatavilla tuohon hintaan?
Ja sitten vielä uudet kaiuttimet oviin. Toivoisin kaiuttimilta mahdollisimman huoliteltua äänenlaatua pienillä voluumeilla koska ei tapana ole pahemmin popittaa.. Hintaakaan ei tarvitsisi olla kauhiasti. Valaiskaa noviisia.
kaiuttimia ja soitinta AUX- liitännällä
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viesti:
Itse ehkд valitsisin Pioneerin vaikka Xplodeista on erittдin hyvд kokemus ja kumminkin parin kuukauden sisдllд itse aion hommata tuon sonyn GT200 mallin.
Kaiuttimiksi kannattaisi valita komponentti järjestelmä, esim JBL tekee melko laadukkaita ja edullisia sarjoja, tosin foorumilta löytynee minua paljon kokeneempia autohfien laittajia :)
Kaiuttimiksi kannattaisi valita komponentti järjestelmä, esim JBL tekee melko laadukkaita ja edullisia sarjoja, tosin foorumilta löytynee minua paljon kokeneempia autohfien laittajia :)
Eli kyllä itse pioneeriin kallistuisin. Se on vain ostajasta kiinni toiset voivat antaa vain vinkkejä. En ole kyllä kuullut että kauheasti yleensäkään sonya auto puolella kehutaan. LOpettihan se suurimman osan valmistuksenkin autohifi puolelta (ilmeisesti:D). Pioneerin kyseisestä soittimesta on tuoretta kokemusta ja hyvä on hintaluokassaan.
Eli oviin haet kaiuttimia. Minkäkokoiset paikat niissä on? Ja millainen olisi budjetti. jos haet halvempaa ratkaisua niin koaksaalit silloin. Peerlessiä voisin suositella coax sarjalaisia. Mutta jos rahkeet riittävät niin tietenkin erillissarja on poikaa ja valinnan varaa niissä todellakin riittää, kuten Poloinen kiisseli jo vähän vihjaisi tutkimalla foorumeja esimerkiksi;).
Eli oviin haet kaiuttimia. Minkäkokoiset paikat niissä on? Ja millainen olisi budjetti. jos haet halvempaa ratkaisua niin koaksaalit silloin. Peerlessiä voisin suositella coax sarjalaisia. Mutta jos rahkeet riittävät niin tietenkin erillissarja on poikaa ja valinnan varaa niissä todellakin riittää, kuten Poloinen kiisseli jo vähän vihjaisi tutkimalla foorumeja esimerkiksi;).
Ihan hyviä perussoittimia taitavat olla molemmat. Itsekin tosin kyllä kallistun pioneerin puolelle...
Aika maukas ratkaisu olisi myös blaupunktin soitin ja siihen ipod sovitinjohto..
Soittolistat ja kappalenimet soittimen näytölle ja podin toimintojen ohjaus onnistuu soittimen napeista. (taitaapa vielä akunkin ladata, en kyllä mene takuuseen..)
Tosin tälle systeemille tulee sitten kyllä hintaakin jonkin verran, pelkkä sovitinjohto taitaa olla 100e hujakoilla.
Kaiuttimista joku 2-tie erillissarja voisi olla aika hyvä ratkaisu, ja valinnan varaa tosiaan riittää vaikka millä mitalla. Yksi hinta/laatu suhteeltaan kohtalainen sarja on esim. DLS B6, tiukka hinta taitaa olla 99e.
Aika maukas ratkaisu olisi myös blaupunktin soitin ja siihen ipod sovitinjohto..
Soittolistat ja kappalenimet soittimen näytölle ja podin toimintojen ohjaus onnistuu soittimen napeista. (taitaapa vielä akunkin ladata, en kyllä mene takuuseen..)
Tosin tälle systeemille tulee sitten kyllä hintaakin jonkin verran, pelkkä sovitinjohto taitaa olla 100e hujakoilla.
Kaiuttimista joku 2-tie erillissarja voisi olla aika hyvä ratkaisu, ja valinnan varaa tosiaan riittää vaikka millä mitalla. Yksi hinta/laatu suhteeltaan kohtalainen sarja on esim. DLS B6, tiukka hinta taitaa olla 99e.
-
- -
- Viesti:
Pioneer on tunnetusti laadukkaampi ratkaisu mitä sony...tuossa Sonyssa kylläkin on iPODin ohjaus Cd vaihtajan kautta, http://www.xplodsony.com/ tuolta ainakin löytyy lisätietoa. En tiedä sitten Pioneerista. Itsellä ei ole muita ollut kun yksi Xplod joka oli kestävä ja äänenlaatu minulle riittävä.
Itsell'kin tosiaan olisi himo Pioneeria mutta haluan myös AUXilla ja en löytäny Pioneerilta ainakaan saman hintaista mitä tuo xplodin GT200.
Itsell'kin tosiaan olisi himo Pioneeria mutta haluan myös AUXilla ja en löytäny Pioneerilta ainakaan saman hintaista mitä tuo xplodin GT200.
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”