Soittimen asennus Corradoon
Valvoja: ffp jäsenet
Soittimen asennus Corradoon
mitenkäs ootte asian ratkassu, kun huomasin tossa että eihän se uuden ja ihanan Pioneerin soittimen ISO-liitin sovi auton koirasliittimiin. Tai sopii se toinen mistä tulee virta soittimelle, mutta ei se mistä lähtee kaiutinpiuhat eteenpäin. Johtunee ilmeisesti Corradon omasta hienosta äänentoistojärjestelmästä jossa on aktiiviset etukaiuttimet...?
Pitänee lähteä vahvari ja kaiutin ostoksille....
Kertokaapa omia ratkasuja.
Pitänee lähteä vahvari ja kaiutin ostoksille....
Kertokaapa omia ratkasuja.
Johdot ei mahdu
Nyt on sitten vahvari kontissa, piuhat vedetty ja erkkasarja olemassa. Olin ihan innoissani pakettia laittamassa vihdoin kasaan loppuun asti, mutta eihän se piuhahel*etti sinne soittimen taakse mahdu!!! Taistelin just äsken noin tunnin asian kanssa ja totesin että parempi lähteä saunaan ja nauttimaan kylmää lonkeroa ennen kun hajotan vihoissani jotain.
Kaikki corradot jotka oon nähny on ollu "jälkiasennus soittimella", eli jotenkinhan ne piuhat sinne taakse menee. Kertoisko joku ystävällismielisesti vaan mihin rakoihin ne sielä takana ois hyvä lykätä?
Kiitos
Kaikki corradot jotka oon nähny on ollu "jälkiasennus soittimella", eli jotenkinhan ne piuhat sinne taakse menee. Kertoisko joku ystävällismielisesti vaan mihin rakoihin ne sielä takana ois hyvä lykätä?
Kiitos
Mä purin sitä autoo sen verra ,että sain siitä piuha nipusta kiini ja vedin sen sillai "hyvi" et soitin mahtuu. Kyllä se soitin on vähä ulkona mut ei huomattavasti. Ainut paska tos johtojen vedos oli et antenni piuha lähti irti mikä muutenki oli Todella löysä, mut kuka sit ratioo kuuntelee ku on mp3 soittimetki =)
Noniin. Nyt on soitin paikallaan. Vähän turhan tiukka sovitus on kyllä.Siitä vasurista kun otti kytkimet irti niin sai tosiaan vähän jeesattua johtoja pois tieltä. oikeella puolella on tilaa vaikka kahden soittimen johdoillle, mutta ei se paljon auta kun iso-liitin on pakko auton johdostusten takia tunkea sinne vasemmalle puolelle.
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”