Soittimen osto edessä
Valvoja: ffp jäsenet
Soittimen osto edessä
Pitäis ostaa uus soitin. Kokemukset on Sonystä, cd ja MP3 soittimena ja nyt on vanha Pioneer. Sonyn käyttölogiikka on mukavan yksinkertaista, mutta laatu ei vakuuta ja pioneerin suunnitelijat on selkeitä insinöörejä (ei herneitä), tosin pinukan mukana on rattikauko jota ilman en enään halua elää.
Olen ajatellu Blaukkarin Los Angelesia. En kaipaa vilkkuvaa diskoa, wannabe elokuvateatteria tai supermegabasso korostusta , vaan laadukkaan ja tyylikkään MP3 soittimen jonka kanssa elää pitkään.
Kertokaa kokemuksia ja vaihtoehtoja...
Olen ajatellu Blaukkarin Los Angelesia. En kaipaa vilkkuvaa diskoa, wannabe elokuvateatteria tai supermegabasso korostusta , vaan laadukkaan ja tyylikkään MP3 soittimen jonka kanssa elää pitkään.
Kertokaa kokemuksia ja vaihtoehtoja...
Et ilmaissut hintaluokkaa, mutta 250 €uron luokassa Alpinen 9847R on todella mahtava ämpäri/cd-pyöritin. Ei ole mikään glitteridiskotingentangeli vaan koko soitin pelkkää asiaa ! Rahat alpineen :) Pioneereissä ja blaukkareissa kylläkin pareet radiot, mutta ei omalla alpinen 9853R-soittimella oli yksikään etsitty kanava kadonnut.
-
- -
Quote:
Sonyyn en koskisi ollenkaan......
Tämänkin vois tietty perustella, vai meneekö sony samaan sarjaan niiden ranskalaisten kapistusten kanssa, jotkut taitavat jopa niitä autoiksi kutsua.?
veikkaisin että menee, itellä kans joku asenne vamma sonya vastaan, vaikka ranskiksiakin on ollu talos mut silti sonyä ei :)
En taida ottaa tota rattikaukoa, siitä en ole kuullu kuin narinaa, ei ota ekasta painalluksesta, joutuu herättelemään useamman painelun verran jne. ja toi mukana tulleen pankkikortti kaken länttään tarranauhalla rattiin, saanee kelvata. Muuten mankan kanssa on ollu mukava elellä, harmittaa vaan ettei tullu ostettua Bremeniä, olis ne viivesäädöt. Tosin pitää/pitäis asennella edellisen omistajan asentama erillissarja paremmin niin vois saada äänikuvaa paremmaks. Äänenlaatuun tuli huomattava parannus pelkällä mankan vaihdolla ja mikittämisellä :D
Itellä on tällänen VDO DAYTONIN MP3 Soitin, hyvin on toiminu, http://www.vdodayton.com/default2_and_f ... 4_mp3.aspx
mulla on toi los angelesin edellinen malli mp 72 tai 73. kuitenkin mankkana kirkkasti päihittää ainakin omasta mielestä jvc, sonyn ja pioneerin mitkä ennen oli autossa. äänen laatu ja säädöt on paremmat. samoin käytettävyys. eikä näytössä pyöri mitään turhia animaatioita.
mutta on siinä miinuksiakin. soitin lämpenee aivan hävyttömän kuumaksi melko pian, parissa tunnissa, jolloin mp3 toisto alkaa takkuamaan. välillä moottoripaneelin automatiikka ei pysy tapahtumien tasalla ja pakkasella sen liikkeet ovat todella kankeat. laitteeseen saa kytkettyä ties mitä vehkeitä mutta ne kaikki tarvitsevat adapteri johdon mankan taakse. äänen sisääntulo esim läppäristä ja minidiskistä on kätevä. rattikake rc10 toiminta on melko turhauttavaa jos palikan ja vastaanottimen välillä ei ole kunnon yhteyttä. tosin en ole tarvinnut vaihtaa siihen vielä parin vuoden aikana kertaakaan pattereita.
on hyvissäkin siis onkelmia. lämpenemisonkelmat kuitattiin liikkeessä tyyliin "elämä on". nyt olen mankan kylkeen kojelaudan sisälle kaavaillut pientä tuuletinta mikä toivottavasti auttaa. voi olla että monet onkelmat ovat jo karsiutuneet pois koska itse ostin los angelesin jo silloin kun se suomen markkinoille ilmestyi. eli ehkä itsellä vain ollut noita lastentauteja. plaukkarissa tulen kyllä silti jatkossa pitäytymään.
mutta on siinä miinuksiakin. soitin lämpenee aivan hävyttömän kuumaksi melko pian, parissa tunnissa, jolloin mp3 toisto alkaa takkuamaan. välillä moottoripaneelin automatiikka ei pysy tapahtumien tasalla ja pakkasella sen liikkeet ovat todella kankeat. laitteeseen saa kytkettyä ties mitä vehkeitä mutta ne kaikki tarvitsevat adapteri johdon mankan taakse. äänen sisääntulo esim läppäristä ja minidiskistä on kätevä. rattikake rc10 toiminta on melko turhauttavaa jos palikan ja vastaanottimen välillä ei ole kunnon yhteyttä. tosin en ole tarvinnut vaihtaa siihen vielä parin vuoden aikana kertaakaan pattereita.
on hyvissäkin siis onkelmia. lämpenemisonkelmat kuitattiin liikkeessä tyyliin "elämä on". nyt olen mankan kylkeen kojelaudan sisälle kaavaillut pientä tuuletinta mikä toivottavasti auttaa. voi olla että monet onkelmat ovat jo karsiutuneet pois koska itse ostin los angelesin jo silloin kun se suomen markkinoille ilmestyi. eli ehkä itsellä vain ollut noita lastentauteja. plaukkarissa tulen kyllä silti jatkossa pitäytymään.
itellä on tuo pioneerin deh-p5700... ihan ok perus soitin, ei ole juonitellut vielä mitenkään... toimi jopa -45 asteen pakkasessa moitteettomasti, tosin näyttö oli "vähän" hidas =)
http://www.pioneer-eur.com/eur/product_ ... _id=25-121
http://www.pioneer-eur.com/eur/product_ ... _id=25-121
Lisätään nyt sitten vielä oma soitin tähän listaan eli
JVC kd-g202 Hinta noin 150€
Olen ollut tähän todella tyytyväinen. Pari vuotta on soitin ollut todella ahkerassa käytössä ja ainoastaan 1 levy on ollut sellainen jota soitin ei ole soittanut. Tehoa tohon mööpeliin luvataan se 4x50W. Soitin on minulle tarpeeksi monipuolinen ja helppokäyttöinen. Suosittelen lämpimästi kyseistä keksintöä kaikille
JVC kd-g202 Hinta noin 150€
Olen ollut tähän todella tyytyväinen. Pari vuotta on soitin ollut todella ahkerassa käytössä ja ainoastaan 1 levy on ollut sellainen jota soitin ei ole soittanut. Tehoa tohon mööpeliin luvataan se 4x50W. Soitin on minulle tarpeeksi monipuolinen ja helppokäyttöinen. Suosittelen lämpimästi kyseistä keksintöä kaikille
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”