Passat -97 Takakajareista

Kaikki auton sisustaan ja autohifiin liittyvät aiheet.

Valvoja: ffp jäsenet

Maapu
-
Viestit: 10
Liittynyt: 19.6.2005 17:18

Passat -97 Takakajareista

ViestiKirjoittaja Maapu » 23.8.2005 18:10

Eli mites on, tuleko Passatissa vakiona eli tehdas asennuksena valmiina piuhat takaoviin vai pitääkö ne itse vetää? mulla ei ainakaan ollut vakiona takaovissa mitään kaiuttimia ja ajattelin laittaa eteen ja taakse Erillis sarjat..

Muuten meneekö vakiopaikoille ilman korotus renkaita 6.5" elementit???

-kiitos etukäteen-

opa
-
Viestit: 491
Liittynyt: 23.7.2003 21:32

ViestiKirjoittaja opa » 23.8.2005 23:57

Piuhoihin en osaa sanoa. Mut tossa pikainen vilkaisu sekä kenarin et pinohiiren kataloogeihin kertoi keskenään sen verran ristiriitaista tietoa et kenarin mukaan tarvitaan erilliset asennus kaulukset sekä etu et takaoviin, pinohiiri taas kertoo asennuskaulusta tarvittavan vaan takaoveen mut jos kataloogi on yhtä laadukas ku firman muutki tuotteet ni luultavasti sinne etupäähänki ne kaulukset tarvitaan vaikka niistä ei mainintaa olekkaan.

itkonen
-
Viestit: 847
Liittynyt: 28.7.2003 12:00
Viesti:

ViestiKirjoittaja itkonen » 24.8.2005 11:48

Sekä eteen, että taakse tarvitaan samanlaiset kiekot elementin alle. Jos auto on "Suomi-auto", niin tod.näk. tulee piuhat taaksekin, jos taas tuontipeli, niin tuskin tulee takaoviin kaapeleita. Tuo on helppo tarkistaa seuraavasti: Vedät mankan ulos ja katsot, onko orkkis ISO-liittimessä johdot kahdelle vai neljälle kajarille. Jos siellä on johdot kaikille nurkille, niin sitten ne menevät oviinkin asti.

Maapu
-
Viestit: 10
Liittynyt: 19.6.2005 17:18

ViestiKirjoittaja Maapu » 24.8.2005 13:48

Tähän samaan kysyn vielä että mistä johtuu kun soitin ei mene täysin perille vaan jää N. 1cm pitkälle? mulla on nyt joku "vanha" Pioneerin cd-soitin ja olen ostamassa nyt Mp3-soitinta autoon ja rupesin miettimään että onko erimerkin soittimissa suuriakin upotus asennus eroja? Ps: mun kaverilla oli sama ongelma Golf -02 kanssa, eli pioneeri ei mahtunut perille asti.... Blaukkari taas mahtui...

itkonen
-
Viestit: 847
Liittynyt: 28.7.2003 12:00
Viesti:

ViestiKirjoittaja itkonen » 24.8.2005 13:56

Kyllä sinne mahtuu mikä tahansa soitin, mutta toki se on helpompi saada perille asti, jos välissä ei ole ylimääräisiä möykkyjä johtosarjoissa tms. sälää jota Pioneereissa on yleensä aika runsaasti. Jos ei muuten, niin purkaa molemmin puolin mankkaa auton ja vetää takakautta johtoja syvemmälle piiloon.


Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa