Moro,
Voisiko joku ystävällisesti kertoa mitä eroa on kuljettajan istuimen verhoilukankaiden osanumeroiden kesken.Olen metsästänyt omaan -00 passattiini oikeaa kangasta,vastaan on tullut ainakin kahta erilaista kuosia/neulousta.Mainittakkoon vielä että auto on -99 rekisteröity mutta Laakkosella sanoivat että on mallivuotta -00.
Verhoilukoodi omassani on HZ,harmaat kankaiset lämmitettävät sport-istuimet (flanel grey).
Slamitilta kysyin verhouksia niin antoivat osanumeroksi :
Istuinosa 3B0 881 405 BC EWR.
Selkänoja 3B0 881 805 FC EWR.
Sain ostettua virhettömän kuljettajan istuimen saksasta mutta kun olin sitä paikoileen asentamassa huomasin siinä eroja verhouksen kuvioinnissa ja neulouksessa.Lisäksi sähköliittimet olivat erilaiset ja myös etäisyyssäätö oli erilainen kuin alkuperäisessä istuimessa.Siitä saisi omakustannehintaan virheettömän istuimen,on ilmeisesti alkupään 3B malleihin käyvä.
Nyt minulle tarjottiin uutta istuinosan verhousta osanumerolla 3B0 881 405 AJ EWR.
Mitä eroa on AJ ja BC koodattujen kankaiden kesken?
3B verhoilukankaiden erot?
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viesti:
-
- -
Ohessa muutama kuva jos selviää osa eroista kankaiden kesken.
Kaksi ensimmäistä kuvaa ovat autostani otettuja.
Ja tämä on siitä erilaisesta virheettömästä penkistä minkä ostin.Huomatkaa ero selkänojan saumojen linjoissa ja takapuolikin on erilainen.Lisäksi omassani ei ole istuinosan takana-sivuilla saumaa mikä taasen näkyy tuossa alimmaisessa olevan.
Ja kuvioiden värisävyissäkin on eroa.
On sen verran hintavia kankaita etti niitä kovin montaa viitsisi vääriä ostella.
Jos BC ja AJ ei ole muuta eroa kuin ikä niin se olisi hyvä homma.On mulla kuva tuosta tarjotusta AJ kankaasta mutta huonosti siitä saa selvää yksityiskohdista.
Kaksi ensimmäistä kuvaa ovat autostani otettuja.

Ja tämä on siitä erilaisesta virheettömästä penkistä minkä ostin.Huomatkaa ero selkänojan saumojen linjoissa ja takapuolikin on erilainen.Lisäksi omassani ei ole istuinosan takana-sivuilla saumaa mikä taasen näkyy tuossa alimmaisessa olevan.

Ja kuvioiden värisävyissäkin on eroa.
On sen verran hintavia kankaita etti niitä kovin montaa viitsisi vääriä ostella.
Jos BC ja AJ ei ole muuta eroa kuin ikä niin se olisi hyvä homma.On mulla kuva tuosta tarjotusta AJ kankaasta mutta huonosti siitä saa selvää yksityiskohdista.
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”