AUX IN liitin kojetauluun?

Kaikki auton sisustaan ja autohifiin liittyvät aiheet.

Valvoja: ffp jäsenet

^Jonski^
-

AUX IN liitin kojetauluun?

ViestiKirjoittaja ^Jonski^ » 22.11.2010 22:04

Itellä löytyy Sonyn mankka jonka persiissä on aux in sisääntulo noilla rca liittimillä. Joku kolmisen vuotta on ollu sellaanen viritys, että mulla on ollu vedettynä mankasta audiokaapeli tonne hanskalokeroon, johon on sitte saanu liittää mp3 soittimen. Omasta mielestä on ollu kohtuu kömpelö viritys ja lukemattomia kertoja oon unohtanu soittimen hanskalokeroon päälle ja akkuhan siitä on sitte tyhjentyny jne. Mihinkään käkyvillekkään en viittisi tuota audiokaapelia vetää tielle lojumaan.

Törmäsin netissä surffattuani tollaasee:
http://www.discountcarstereo.com/detail.aspx?ID=1324

Tonhan sais siihen johonkin keskikonsoliin laitettua ja olis kohtuu siistinkin näköönen. Eikä varmana unohtuusi enää mp3 soitinkaa autoon yöksi, ku näät et se on kiinni siinä rööris :D Onko kukaan nähny noita myytävän missää suomes, ku en heti viittisi alaata tilaalemaan ulkomailta jos jostain lähempääkin löytyys. Esim. onko biltemasta tullu vastaan, tai jostain muusta laatukaupasta?

Jus
-

ViestiKirjoittaja Jus » 23.11.2010 12:38

Valmista kaupan hyllyltä olevaa ratkaisua ei ole tullut vastaan, mutta jos kolvi yhtään kestää käsissä, niin suosittelen itse tekemistä. Esim. joka elektroniikkapuodista löytyvä 3,5mm stereojakki, siihen metritavarana hyvää mikkipiuhaa ja mankan hanuriin käypäset RCA:t perään, niin on hifi ja halpa.

Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”