Bluetooth Touch Adapter für Handyvorbereitung (UHV-Standard)

Kaikki auton sisustaan ja autohifiin liittyvät aiheet.

Valvoja: ffp jäsenet

Finnhopper
-

Bluetooth Touch Adapter für Handyvorbereitung (UHV-Standard)

ViestiKirjoittaja Finnhopper » 25.2.2010 16:01

Onko tollasesta kellään kokemuksia?

Tuolla http://www.ahw-shop.de/shop/freisprechanlagen.html tuo eka laite.

Jos oikein ymmärsin niin tuo menee suoraan tässä kuvassa
http://farm5.static.flickr.com/4014/4386753313_b73723af2f_o.jpg
näkyvään laitteeseen kun tuosta ottaa tuon puhelinadapterin veke?

Olisi kiva kuulla miten toimii ja minkälainen on käyttää. Tuleeko tuossa joku mikki mukana vai onko se laitteessa itsessään vai mitenkä tuo pelaa?

cancermann
-

ViestiKirjoittaja cancermann » 25.2.2010 23:47

Vois olla aika kiva :-)
Valitettavasti ei oo tietoa tuollaisesta, mutta jos tarvit (tai joku muu tarvii) niin olis tarpeettomana tämäntapainen...
Ei ihan 100% sama kuin tuo, mutta melkein :-)
Tuossa on erillinen mikrofoni ja on varustettu akulla. Kiinnitetään alkuperäiseen peiliin eli tulee hiukan paksuhko kyhäelmä.
Jos tarvetta niin heitä mulle postia riku.hautamaki&gmail.com

MT
-

ViestiKirjoittaja MT » 26.2.2010 8:00

Äkkiä katsoin vaan kuvaa, mutta kyseessä ilmeisesti volkkarin "alkuperäinen" sarja?

Uudessa transporterissa oli tommonen, kun oli koeajossa. puhe yms sujuu mukavasti ja näyttö näyttää kuka soittaa, mutta jos haet numeroa tuon kosketusnäytön avulla, joudut selaamaan koko listan läpi eli ei pysty kirjoittamaan esim kahta ekaa kirjainta.

Itse puhumiseen aivan soiva peli, mutta numerot kannattaa hake suoraan puhelimesta.
Tuo malli oli bluetooth-versio ja telineestä ei myyjän kanssa ollut puhetta.

Ja hinta suomessa asennettuna about 450€, mutta tietysti jos itse laittaa niin eipä nuo nokian vastaavat sarjat sen halvempia ole

ART
-

ViestiKirjoittaja ART » 26.2.2010 8:01

Itselläni on tuollainen Bluetooth Touch Adapter. Sehän ei periaatteessa tee mitään muuta kuin yhdistää sen UHV-snap-inin bluetoothin yli kännykkääsi, ja lisäbonuksena on tuo "hieno" ruutu, josta kännykkää voi ohjailla.

Mikrofoni on siellä katossa tai jossain siinä alkuperäisessä handsfree-sarjassa, jonka osana sulla se snap-in -teline sinä on, ja sitä tämäkin laite hyödyntää, eli mokkulassa ei ole omaa erillistä mikrofonia.

Kyllähän tuo yhdenlainen värkki on, mutta erään premium-merkin integroitua bluetoothia aiemmin käyttäneenä täytyy todeta että siihen verrattuna äänenlaatu on tässä heikko, käyttölogiikka typerähkö, ja sokerina pohjalla se, ettei tuo perkele meinaa sammua millään! Eli kun kotipihassa sammutan auton ja kävelen sisään, niin vielä vartin päästäkin kun puhelu tulee, niin tuo vehje ottaa ja kaappaa sen. Luulis että volkkarinmiehetkin olis osanneet sellaisen logiikan siihen rakentaa, että kun avaimet ottaa pois virtalukosta, niin vehje menis pois päältä saman tien, ellei ole puhelu päällä...

Summa summarum: ei taida volkkariin parempaakaan ratkaisua bluetoothille olla, joten tällä mennään.

Finnhopper
-

ViestiKirjoittaja Finnhopper » 26.2.2010 8:54

Kai sitä täytyy tuollainen jossain välissä hankkia. Ebaystä noita näyttää saavan about 170€ hintaan. Olisi ainakin helpporatkaisu kun menis heittämällä autoon ilman muita virityksiä. Kiitoksia kommenteista.

Finnhopper
-

ViestiKirjoittaja Finnhopper » 14.3.2010 19:25

Nyt on muutamat testisoitot takana tuolla otsikon laitteella ja ei paha ollenkaan. Noita nimiäkin pystyy etsimään ensimmäisen kirjaimen perusteella eli ihan koko listaa ei kyllä tarvi käydä läpi. Huomasin kyllä että näppärimmin löytyy soitettujen puhelujen kautta kun itse sitä useimmiten soitteleen samoihin numeroihin.
Laitoin tosta sen sleep mode timerin 15 sekuntiin niin vetää pimeeksi äkkiä ja en nyt viikon aikana ole ainakaan todennut että imisi akkua kuiviin vaikka on autossa koko ajan paikoillaan.

touristi
uusi tulokas

Saksa puhelinteline

ViestiKirjoittaja touristi » 31.3.2010 13:23

mulla Touranissa myös tuollainen teline
http://farm5.static.flickr.com/4014/438 ... af2f_o.jpg

eli jos tuo BT Touch adapteri toimii hyvin vois harkita jos tietäisi että nykyinen teline ja radio toimii eli olen vasta tuon auton saannut enkä ole vielä saannut tuota kiinteää telinettä toimimaan..löysin kyllä siihen sopivan vanhan nokia puhelimen ja se lataa sitä ihan OK mutta ääntä ei tule radion kautta (RCD 300). Kun painaa pitkään telineen "jakoavain" nappulaa kuuluu kyllä piippaus ja radioon tulee hetkeksi teksti "PHONE" ja balance mutta ei jää siihen vaan häviää heti`?

Onko kellään käsitystä miten tuo yhteys pitäisi toimia tai mistä sitä voi säätää ?

Finnhopper
-

ViestiKirjoittaja Finnhopper » 1.4.2010 18:27

Tossa ohjeen mukaan pitää ensin naittaa toi Touch Adapter ton UHV:n kanssa ja sitten puhelin adapteriin. Mulla kiroili ekaksi jotain että ei saanut yhteyttä autoon toi vehjes mutta suostui sitten sen yhteyden löytämään. Puhelimen naitto adapterin kanssa meni ihan sukkana. Sen jälkeen ei ole ollut mitään sanomista, toiminut ihan hyvin.

Vaikea sanoa sen kummemmin mutta luulisi että se sillä vanhalla puhelinadapterilla lähtisi kanssa pelaamaan. Yksi vaihtoehto on tietty että se puhelinadapteri on jotenkin mäsä.

juhokuusij
-

Bluetooth adapteri

ViestiKirjoittaja juhokuusij » 3.2.2011 21:58

Mulla on aikeissa hankkia tuo VW:n Bluetooth kosketusnäyttö laite esim awh-shopista.

Autossa (Passa 3C -06) on business paketti ja RNS 300 radio ja VW.n alkuperäinen puhelin teline, mikä tämän topikin kuvissakin on näkynyt. Puhelin teline tyhjänä on niin hölmön näköinen, että siihen olis mukava laittaa jotakin.

Mitä tarvitaan että järjestlmän saa toimimaan? Löytyykö autosta mikrofoni vakiona?

Finnhopper
-

ViestiKirjoittaja Finnhopper » 4.2.2011 13:37

Eipä tuohon muuta tarvi kuin sen touch screen adapterin ja laittaa paikoilleen. Adapterin mukana tulee kyllä ohjeet yhteen naittamiseen. Mikrofoni pitäisi löytyä vakiona jos tuo puhelinvarustus kerta löytyy.

simopo
-

Bt touch

ViestiKirjoittaja simopo » 3.7.2012 21:27

Moi

Mulla Saksasta tuotu Golf -10 jossa varustuksena iso navi, puhelinteline ja ratti ilman nappeja. Tilasin ebaystä (Saksasta) bluetooth touch:n.
Tuli muutamassa päivässä ja tänään lykkäsin kiinni.
Lähti pelittämään melkein kuin itsestään, paritti itsensä ensin auton kanssa ja sitten iPhonen kanssa laakista.

Eli voin suositella jos autosta sattuu tuo peruspuhelinvarustus telineineen löytymään.

Kävin muuten marmoritiskiltä osaa kysymässä koodilla, mutta ei Suomen VW:n järjestelmä tunne. Olisivat myyneet mulle vastaavan kokonaisen sarjan omalla telineellä. Erikseen kysyttäessä saivat maahantuojalta tiedon, että pelkkää touchiakin voisi saada. Tosin hinta oli tupla Saksaan verrattuna....

P

Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”