Omistan Touranin vm -03, 1,9 TDI.
Nyt tuli sellainen vika että vaikeuttaa vaimon mielestä ajamista. ;)
Eli kun vääntää ajovalot päälle, niin mittariston ja keskikonsolin taustavalot syttyvät ja parin sekunnin päästä sammuvat. Mittaristo itsessään toimii kyllä.
Yritin haulla etsiä mutta en löytänyt juuri samanlaista vikaa. Irroitin akunkengän ja kokeilin vänkärin puolen matot(olivat kuivia).
Auttakee, auto ois tarkoitus vaihtaa pian, jos sais edes jonkunlaista tekohengitystä.
-Lasse-
Touran mittariston taustavalot
Valvoja: ffp jäsenet
Hmm, mulla oli edellisessä Touranissa -05 mallisessa (firstline) samantyyppinen ongelma.
Valokatkaisijan ja hätävilkun taustavalo paloi just tuon kaksi sekuntia ja sammahti sitten. Kaikki muut taustavalot toimi normaalisti. Minua ei haitannut ja emäntä ei huomannut niin jäi sillensä. Jonkun vikakoodin se antoi kyllä ambient light short to ground tjsp.
Valokatkaisijan ja hätävilkun taustavalo paloi just tuon kaksi sekuntia ja sammahti sitten. Kaikki muut taustavalot toimi normaalisti. Minua ei haitannut ja emäntä ei huomannut niin jäi sillensä. Jonkun vikakoodin se antoi kyllä ambient light short to ground tjsp.
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”