Moi
Elikkä ongelmana on sellainen, että ostin aika vasta 3b mallin passatin. Noh aloin soitinta vaihtamaan ni vastaa tulikin sellanen yllätys että isoliitintä ei ollut ollenkaan. johdot oli katkottu ja apikoliittimillä yhdistetty. Onko hankala homma vaihtaa soittimelle tuleva koko johto sarja uusiksi, vai onko jotain helpompaa keinoa? Itsellä Alpinen soitin ja ei passaa se pää siihen soittimeen niin se on tässä nyt ongelma.
vw passat 3b uuden soittimen vaihtaminen
Valvoja: ffp jäsenet
Siellä on musta/ruskea johto mikä on maa eli (-) ja punainen on heräte (+12V) ja keltainen mikä on jatkuva (+12V) (Voit myös tarkistaa ne yleismittarilla helposti.) ja jos haluat ISO-johtosarjaan kytkeä nämä johdot niin ei ole kovin vaikeaa operaatio... Alpinellahan on se pienempi liitin, johon löytyy kyllä esim Motonetistä adapterijohto.. ISO-johtosarjoja saa myös motonetistä.
Niinkuin näet virtapuolelle ei mene montaa johtoa.
Niinkuin näet virtapuolelle ei mene montaa johtoa.
K-wire + jälkiasennusraadio
Kannattaa muistaa, että OBD2-diagnostiikkaväylällä varustetuissa Passateissa ja -todennäköisesti muissakin- VAGeissa radiolle menee ISO-johdotuksessa myös K-wire diagnostiikkajohto, johon radio ei normaalisti tuppaa +12v jännitettä. Harvassa jälkiasennuksessa on otettu tätä huomioon tai tarkistettu ISO-adapterin pinnijärjestystä. Tässä kun ns. oikaistaan tietämättä, lopputuloksena on seuraavan vikakoodien luvun yhteydessä +12v K-wire-piuhaan testerille, jolloin nousee savu joko testeristä tai vähintään VAG-COM-piuhasta.
Tuosta vielä virallista dataa:
http://www.ross-tech.com/vag-com/aftermarket-radio.html[/url]
Tuosta vielä virallista dataa:
http://www.ross-tech.com/vag-com/aftermarket-radio.html[/url]
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa