Eli nyt iski hirvee hifistelyhinku ens talveks ja oon tossa katellu paria saksalaista hifi-sivua ja sit löyty tollanen englantilainen sivusto jossa ainakin melko halpoja subbareita ja subbari+vahvistin+kotelo paketteja. http://www.caraudiocentre.co.uk/
Joten tässä olis nyt tarkotus vertailla mistä tilaisin ja mitä joten vinkkejä tulemaan...=)
Mistä halvinta hifiä ulkomailta?
Valvoja: ffp jäsenet
Ei näyttänyt kovin halpaa tuossa Brittimestassa olevan, mitä äkkiä katsoin.
Saksasta vaan, Preissuchmaschine auttaa.
Saksasta vaan, Preissuchmaschine auttaa.
-
- -
- Viesti:
Tai www.idealo.de
-
- -
- Viesti:
-
- -
- Viesti:
Katsokaapas huviksenne kuinka Royal Mail hinnoittelee paketit yli ja alle 2 kg. Hieman pompsahtaa hinta 2,0 kg → 2,1 kg... (toimiikohan linkki?)
Kertokaapas paljonko ootte joutuneet maksamaan jostain viiden kilon vahvistimen rahdista englannista suomeen?
Kertokaapas paljonko ootte joutuneet maksamaan jostain viiden kilon vahvistimen rahdista englannista suomeen?
Eikö noita autostereoita luulisi saavan ihan suomestakin ovh-hintoja reilusti edullisemmin, kun alkaa tinkiä ja sopivasti jauhaa paskaa myyjän kanssa. tottakait jos kauppaan mennään että nyt tälläinen kampanjatuote mulle kun naapuri kehui, tulee sitä myyntikamaa.. Sitten kun taas sanot että tiukka tarjous kunnon kamppeista, niin saat samaan rahaan jo hiukka parempaa kampetta. Kyllä myyjät tietää mistä naruista nykiä että alennusten antaminen kannattaa.. Jos on tehnyt isot kaupat aamupäivästä, niin iltapäivällä saatetaa jakaa hövelistikin aleja, tai jos sattuu olemaan sopivasti kamaa varastossa ja halutaan saada jotain kiinnostavaa tilalle myyntiin.. Mulle n. 5v sitten alkoi myyjät jo soitella perään että nyt tuli tälläistä markkinoille, kiinnostaisiko ostaa tähän ja tähän hintaan.. Ei siinä sitten välillä muu auttanut kuin vaihtaa laitteita.. :D
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”