Eli jos tällä saisi yksinkertaisesti hieman keskustelua aikaiseksi kumpaa erillissarjaa sitä lähtee seuraavaksi tilaamaan kun alkoi tuntua ettei hertsin hsk165 jaksa oikein siihen mihin itse haluaisi...
Vaihtoehtoina siis ovat
Rockford Fosgate ja Groud Zero mallista ei vielä niin tarkkaa tietoa... mutta ääntä pitäisi saada ja paljon...
Mielipiteitä Rockfordeista ja GZ:sta
Valvoja: ffp jäsenet
No e-sarjoista itekin kääntyisin RF:n puoleen.
Subeista sitten taas GZ: on. Hydrogeni sarja on oikeesti pirun hyväää pömpylää. Menee pieneen koteloon ja soi nätisti. Tarvittaessa myös kovaa. Tietysti jos äänenlaadulliseksi referenssiksi ottaa jonkin kovan luokan high-end subeista niin ei GZ välttämättä kuuntelupisteissä näille pärjää. Moni kultakorva ei varmasti erota sokkotestissä soiko siellä takalaatikossa GZ vai DLS. Paska kotelo suo paskaa kuulijoilleen.
Paria RF:n ylemmän hintaluokan sarjaa oon kuunnellu, ei välttämättä jokaisen korvaan sopiva, itse en pitänyt ulkonäöstäkään kovin paljon.
Subeista sitten taas GZ: on. Hydrogeni sarja on oikeesti pirun hyväää pömpylää. Menee pieneen koteloon ja soi nätisti. Tarvittaessa myös kovaa. Tietysti jos äänenlaadulliseksi referenssiksi ottaa jonkin kovan luokan high-end subeista niin ei GZ välttämättä kuuntelupisteissä näille pärjää. Moni kultakorva ei varmasti erota sokkotestissä soiko siellä takalaatikossa GZ vai DLS. Paska kotelo suo paskaa kuulijoilleen.
Paria RF:n ylemmän hintaluokan sarjaa oon kuunnellu, ei välttämättä jokaisen korvaan sopiva, itse en pitänyt ulkonäöstäkään kovin paljon.
Kyllä GZ:ta löytyy vähintään yhtä hyviä jollei parempia erkkasarjoja mitä Rokkarilta. High end subeja voi katsella Uranium-sarjasta. Rainbow:lta myös todella laaja kaiutin mallisto.
http://www.audioimport.fi/
http://www.audioimport.fi/
Täältä ääni rokkarille!!! Soivat pirun hyvin "pienilläkin" tehoilla ja ei ihan joka corollassa tule vastaan... Vaikkakin meikäläisen corollassa joskus aikoinaan rokkarin subeja oli ensi 1x15" ja sitte 2x12" :)
Golffissa tällähetkellä peerlesin erkkasatsi edessä ja oon ollu kyllä tyytyväinen siihenki...
Golffissa tällähetkellä peerlesin erkkasatsi edessä ja oon ollu kyllä tyytyväinen siihenki...
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”