Piti Boran jäätynyttä lukkoa availla avaimella, kun akku oli päässyt tyhjenemään. Käytin liikaa voimaa ja seuraavan kerran kun meinasin taittaa tuon avaimen stilettiosan avaimen runkoa vasten ja laittaa taskuun, tipahti se stilettiosa lumihankeen ja oli kolmessa osassa.
Muuten avain on toimintakuntoinen, mutta hankala monessa osassa kun ei jaksa vääntää tuosta pienestä osasta virtalukossa ilman pihtiä ja ajonestolaitekin herjaa jos ei ole tuo peräosa virtalukon lähellä.
Saako tuota taitto-osaa erikseen mistään tai käykö esim. tämä?
Boran avainhan on tällainen. Ja näinhän sen kuuluisi olla.
Saanko hyödynnettyä tuota vanhaa avainta vai pitääkö jopa jyrsiä uusi? Mistä näen numeron tms. että jyrsintä on mahdollista tehdä?
Avain meni rikki, pitääkö uusia koko avain?
Valvoja: ffp jäsenet
Itekki nuita tilasin kiinasta pussillisen,omiin avaimiin vaihtelin ne saranat kun laukesivat juuri samallalailla ja myynyt muutaman.
Toimii kuin se kuuluisa junan vessa.
Ei tarvi jyrsiä uutta avainta, vaihdat vaan uuden saranan vanhaan avaimeen ja laitat tuon terän paikalleen.
Tai vaihdat tuon terän ja elektroniikan tuohon uuteen avainkokonaisuuteen.
Jos on kovin kiire avaimella, voin vilkaista iltapäivästä onko mulla nuita vielä jäljellä.
Itse teetätin tälläistä jäistä lukkoa varten yhden "kiinteän" avaimen jossa ei ole mitään ajonestosiruja tai muuta,oli huomattavasti halvempi. Eli ovet saa auki mutta ei käyntiin.
Toimii kuin se kuuluisa junan vessa.
Ei tarvi jyrsiä uutta avainta, vaihdat vaan uuden saranan vanhaan avaimeen ja laitat tuon terän paikalleen.
Tai vaihdat tuon terän ja elektroniikan tuohon uuteen avainkokonaisuuteen.
Jos on kovin kiire avaimella, voin vilkaista iltapäivästä onko mulla nuita vielä jäljellä.
Itse teetätin tälläistä jäistä lukkoa varten yhden "kiinteän" avaimen jossa ei ole mitään ajonestosiruja tai muuta,oli huomattavasti halvempi. Eli ovet saa auki mutta ei käyntiin.
Tuon saranaosan saa vaihdettua helposti tuohon muovirunkoon, näin ei tarvitse ajoneston ja keskuslukituksen elektroniikan kanssa kikkailla.
Tuo avaimen kanta voi vaatia pientä viilausta, jotta mahtuu koloonsa, varsinkin jos vaihtaa uudesta "kopio"-avaimesta tuon saranan. Tein itse jokunen viikko sitten saman operaation, ja näytti olevan uusissa avaimissa hiukan pienempi tuo kanta, mutta viilalla siitä selvisi.
Tuo avaimen kanta voi vaatia pientä viilausta, jotta mahtuu koloonsa, varsinkin jos vaihtaa uudesta "kopio"-avaimesta tuon saranan. Tein itse jokunen viikko sitten saman operaation, ja näytti olevan uusissa avaimissa hiukan pienempi tuo kanta, mutta viilalla siitä selvisi.
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”