A4 b6 hifi kysymyksiä.

Kaikki auton sisustaan ja autohifiin liittyvät aiheet.

Valvoja: ffp jäsenet

jmm
-

A4 b6 hifi kysymyksiä.

ViestiKirjoittaja jmm » 15.6.2011 14:07

Otsikon autoon olisi tarkoitus vaihtaa paremmat erillissarjat ja soitin.
Saako soittimen näkymään auton omalta näytöltä? Mitä tarvitsee ottaa huomioon että toimii?
Eikös erkkasarjan saa kytkettyä ihan normaalisti auton omiin kaiutin johtoihin?

Lueskelin jostain että takakajarit ja basso olisivat auton oman vahvistimen perässä, pitääkö tämä paikkansa?

Jonimies
-

ViestiKirjoittaja Jonimies » 15.6.2011 21:43

Riippuu täysin, että mikä Audin järjestelmä sulla on. Mä vaihoin mun B7:ään kaikki vermeet (teknisesti sama, kuin b6). Rattikaukosäätimiä ja ajotietokoneen näyttöö en saanu pelaamaan, tosin saattas saada jos viitsis paneutua (itse vaihdan rns-e:n takas ku ehin). Jos sul on se perus setti + subbari, niin etukajareita ohjaa soitin ja takaovia + hattuhyllyn/kontin subbaria ohjaa vahvistin. Mikä järjestelmä sulla on ja onko auto avant vai sedan? Mä vaihoin ensiks pelkät elementit oviin, toimi ihan hyvin. Hetkeä myöhemmin vaihoin kaikkia ovia ohjaamaan 4kan vahvistimen jolloin alko löytymään reilusti enemmän potkua. Tästä hetki eteenpäin, laitoin 10" subbarin vielä kaveriksi. Kerro myös, että laitatko erkoille uuden vahvarin, vai käytätkö orkkista. Jos vaihat mankan, muttet vahvistimia, niin joudut kikkailemaan rca lähdön taakse ja edestä vain liittää etukaiuttimien lähdöt jälkiasenne mankkaan.

jmm
-

ViestiKirjoittaja jmm » 16.6.2011 16:49

En tiedä mikä järjestelmä siellä on. Pitää kysellä, kun kaverin autoon olisi tulossa.

Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”