T5 Multivan, yksittäispenkin irroitus

Kaikki auton sisustaan ja autohifiin liittyvät aiheet.

Valvoja: ffp jäsenet

simopo
-

T5 Multivan, yksittäispenkin irroitus

ViestiKirjoittaja simopo » 24.6.2010 16:41

Tuli ostettua Multivan T5.
Sain hommattua suomenkielisen ohjekirjankin, mutta siinä ei kerrota Multivanin yksittäispenkkien irroittamisesta mitään.
Sen olen jo kokeillut, että kiskoista otetaan palikat irti ja sitten penkki ilmeisesti liutellaan pois paikaltaan... mutta mutta.
Eipä lähdekään vaan pitäisi ilmeisesti tehdä jotain vielä samaan aikaan.

Osaako kukaan neuvoa?

Kiitollisena

P

mla
-

ViestiKirjoittaja mla » 24.6.2010 20:04

Takapenkkejä tarkoittanet - niitä yhden istuttavia.

Otetaan ne kiskojen etuosan muovit pois ja sitten siitä hieman taaempaa ne kiskon palaset jotka selvästi irtoaa.
Sitten vedetään penkkin niin eteen kuin menee ja nostetaan se pois. Mahdollinen monitoimipöytä muistaakseni kannattaa ensin poistaa jotta penkkien irrotus oli helpompaa.

Nostaminen voi olla yksin hankalaa, sillä ne penkit painaa yllättävän paljon ja ovat kookkaatkin :)

Schimmi
-

ViestiKirjoittaja Schimmi » 2.7.2010 2:24

Juu, painavia ovat istuimet ja aika rajusti joutuu niitä nykimään. Kerran olen ottanut pois ja toista kertaa en ota. Pelottaa, että alumiinista tehdyt suojat naarmuutuu/rikkoutuu :)

simopo
-

ViestiKirjoittaja simopo » 12.7.2010 20:20

Kiitos neuvoista, niinhän ne irtosivat.

En itse aluksi kokeilemalla tajunnut ottaa kiskojen päistä suojakappaleita irti, siksi penkkikään ei pois tullut.

Penkkien irrottaminen ja kiinnittäminen on helppoa, ainoastaan penkkien paino tuo ongelmia. utta jos kaverin kanssa tekee, niin 5 minuutissa on kaikki penkit pois/kyydissä

Kiitos avusta

P

Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”