Koehypistelin tollasia kaupassa. Autoon tarttis saada (edullinen) USB-soitin ja nuo kaksi vaikuttivat paperilla aika lupaavilta. Etenkin tuo 4000, jossa USB-portti on etupaneelissa. Laitteet jäivät kuitenkin kauppaan.
Kyllä on Pinohiiren insseillä nyt tällä kertaa jääny aivot lomalle kun ovat noiden volanapit suunnitelleet. Kyseinen nappi kun on ainoa syy miksi en laitetta ostanut. Nappi on ensinnäkin erittäin pieni, toiseksi se on sileäpintainen (kumirinkulastaan huolimatta) ja kolmanneksi sitä on raskas pyörittää. Hiemankin nihkeillä sormilla tuon nippulan pyörittely kysyy hermoja.
Voisin MAHDOLLISESTI soitinta harkita jos Pinohiiri laittaa tuon namiskan ensin kuntoon. Tuollaisenaan se ei ole käyttökelpoinen.
Tulipa sanottuu...
Pioneer DEH-4000UB ja DEH-5000UB
Valvoja: ffp jäsenet
No kun ei oo hanskalokeroo :( Siinä kohtaa on airbag. Autossa oikeastaan pirun vähän mitään järkeviä lokeroita. Tääkin on yksi syy miksi haluan eroon autossa lojuvista, tilaavievistä CD-koteloista.
Sitäpaitsi mulla on sellasia ihan helkkarin pienii USB-tikkuja. Ei näytä periaatteessa miltään kun tossa töröttävät. Siinä on vielä vieressä navigaattorin teline, joten ei yks parin sentin tikku pahemmin haittaa.
Kyllä se 4000 siis harkitsemisen arvoinen on. Jos se tosiaan käytössä löystyy se volanappi. Ja saahan sen napin kumirenkaaseen tarvittaessa tehtyä matalia uria jotta pito paranee.
(edit): Mainittakoon että mulla on jo ennestään sekä autossa, että veneessä Pinohiiren mp3-soittimet. Mallinumeroita en nyt ihan heti muista. Pidän niistä niinkin paljon että haluan pysytellä merkkiuskollisena.
Sitäpaitsi mulla on sellasia ihan helkkarin pienii USB-tikkuja. Ei näytä periaatteessa miltään kun tossa töröttävät. Siinä on vielä vieressä navigaattorin teline, joten ei yks parin sentin tikku pahemmin haittaa.
Kyllä se 4000 siis harkitsemisen arvoinen on. Jos se tosiaan käytössä löystyy se volanappi. Ja saahan sen napin kumirenkaaseen tarvittaessa tehtyä matalia uria jotta pito paranee.
(edit): Mainittakoon että mulla on jo ennestään sekä autossa, että veneessä Pinohiiren mp3-soittimet. Mallinumeroita en nyt ihan heti muista. Pidän niistä niinkin paljon että haluan pysytellä merkkiuskollisena.
Outo ilmiö kyllä tuo lokeron puuttuminen. Höh.
Mietin tosin tossa, että kyllä tollasen johdon sittenkin vois vetästä vaikka siihen keskikonsolin lokeroon, jossa tällä hetkellä lojuvat CDt. Tai vaikkapa tupakansytyttimen tilalle. En mä sitä sytkäriä kuitenkaan käytä ja navigaattorikin saa virtansa ihan muualta.
Tuhkakuppiakin harkitsin johdon paikkana, mutta siellä mä säilytän parkkirahoja :)
Mietin tosin tossa, että kyllä tollasen johdon sittenkin vois vetästä vaikka siihen keskikonsolin lokeroon, jossa tällä hetkellä lojuvat CDt. Tai vaikkapa tupakansytyttimen tilalle. En mä sitä sytkäriä kuitenkaan käytä ja navigaattorikin saa virtansa ihan muualta.
Tuhkakuppiakin harkitsin johdon paikkana, mutta siellä mä säilytän parkkirahoja :)
Viimeksi muokannut Don MC, 5.6.2008 13:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
http://powerset.fi/autohifi/alpine/cde-9880r.html Tossa on ainakin ykshyvä alpinelta, samaan hintaluokkaan. Siinä joutuu vaan tosiaan sitten vetämään sen tikun jatkopiuhan perään. Itsellä kyseinenlaite ja hyvin löytyy säätöjä ja hyvin toiminut, ainoa on tuo että ei ole yhteensopiva kaikkien tikkujen kanssa.
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”