Mihin ANL sulakerasia Ventoon?

Kaikki auton sisustaan ja autohifiin liittyvät aiheet.

Valvoja: ffp jäsenet

JUQA
-

Mihin ANL sulakerasia Ventoon?

ViestiKirjoittaja JUQA » 24.5.2008 17:12

Elikkäs kyseessä ANL tyyppinen iso suorakulmion muotoinen (5cm x10 cm) sulakerasia. Ongelmana löytää sopiva paikka sille akun läheisyydestä. Paisuntasäiliön pidike olisi yksi potentiaalinen vaihtoehto, mutta pidike on liian pieni ja ylösalaisin sitä ei ole hyvä asentaa pidikkeen alle. Pellistä olen tehnyt jonkinmoisen pidikkeen rasialle. Jos hyviä ehdotuksia löytyy niin otetaan vastaan. Myös asennuskuvat on tervetulleita. Niin ja pyrin välttämään reikien tekemistä itse auton koriin.

Juzzis
-

ViestiKirjoittaja Juzzis » 24.5.2008 19:51

Itse pohdin kanssa saman ongelman kanssa ku vedin piuhat, mutta päädyin siihen et kaikista helpointa oli laittaa se heti läpiviennin jälkeen sisäpuolelle sulakerasian viereen, ei ehkä ole ihan sen suositellun 50cm päässä akusta, mutta ajanee asiansa ihan hyvin sielläkin eikä ainakaan tarvitse pelätä että ei ois kunnolla kiinni tai kastuisi tai muuta.

Dubsonic
-

ViestiKirjoittaja Dubsonic » 24.5.2008 21:50

Ite on tullut ruuvattua tohon pissapojan säiliön kylkeen noita sulakkeita tai vastaavia osia ainakin jetassa ja toledossa. en muista kuinka hyvin ventossa se on siinä hollilla mut varmaan siinäkin saa ruuvattua sen säiliöön kiinni.

Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”