Eli olisiko kenelläkään tietoa onko -01 Octavia Combissa johdotuksia takakaiuttimille?
Purin tänään ne kontin sivuilla olevat muovit pois mutta siellä ei ainakaan näkynyt.
Ihmettelen vaan kun mankalle tulee kyllä piuhat etu- ja takakaiuttimille.
Takakaiuttimien johdot
Valvoja: ffp jäsenet
Eikös tuossa ole takakaitsareiden paikkoja ovessa? Muistelisin että joskus on ollut noissa silleen, että takakajarien johdot tulee takoven läpiviennin tienoille asti, siitä eteenpäin pitää sitten vetää itse. Siellä oli joku 4 napainen liitin tmws b-pilarin sisällä. Ei ole kyllä ihan varma tieto, voi olla että sotken johonkin toiseen autoon, mutta muistelisin että se oli Oku.
Mulla on -00 ocussa jonkunlaiset paikat kontin reunoilla sekä ovissa kahvan edessä. Taakse mahtuu jotku 2x4" elementit ja oviin sit n.20mm diskantit. Ainakaan tuonne oven kahvalle asti ne johdot ei tule.
Itseäkin kiinnostaa mihin ne johdot on vedetty. Samoiten kiinnostaa mitkä elementit tuonne taakse saa kohtuu vaivattomasti.
E: mulla johdot tulee soittimen taakse
Itseäkin kiinnostaa mihin ne johdot on vedetty. Samoiten kiinnostaa mitkä elementit tuonne taakse saa kohtuu vaivattomasti.
E: mulla johdot tulee soittimen taakse
Viimeksi muokannut Jaran, 2.1.2007 19:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Joo ei nuo pahan hintasia näyttäis olevan. Mulla ei takana oo minkäänlaisia ämyreitä, paikat olis tosiaan takana tuolle 4x6:lle ja ovessa pienelle diskantille. Mutta kun tarkoituksena on vain saada taaksekin jotakin kihinää niin eipä tuolla diskantin paikalla mitään tee.
Eteen sitten vähän pitäis laatuunkin panostaa..
Eteen sitten vähän pitäis laatuunkin panostaa..
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”