Penkin lämmitysvastuksen vaihto.
Valvoja: ffp jäsenet
Penkin lämmitysvastuksen vaihto.
Entisessä seatissa meni takuuseen, joten ei tullut hintaa kyseltyä. Nyt tuntuu, että uitetun tt:n kuskinpenkistä lämpenee vain ne sivut ja talvikuntoon pitäisi saada, eli miten iso homma on vaihtaa vastus penkistä? Onko kaksi vastusta, toinen penkille ja toinen selkänojan alaosalle?
Jos oikein käsitin, tuossa on erilliset vastukset istuinosan sivuillekin, samoin selkänojalle. Tuosta hintaa. Kannattaa ehkä purkaa istuinosa, etsiä katkos (yleensä löytyy) ja tehdä liitos.
Pitäisi riittää, kun kiertää päät yhteen ja tinaa kevyesti. Näin korjasin golffin penkin vastuksen. Pitäisi kestää: jos rahi käy niin kuumana, että tina alkaa sulaa, ei siinä valkoinen mies istu.
BTW: Kolmosgolffin jne. peruspenkissä on vastuslanka myös sivuilla, mutta vastus sivuilla ja keskellä on yhtä johtoa. Sporttipenkeissä vastus on vain keskellä.
BTW: Kolmosgolffin jne. peruspenkissä on vastuslanka myös sivuilla, mutta vastus sivuilla ja keskellä on yhtä johtoa. Sporttipenkeissä vastus on vain keskellä.
-
- -
- Viesti:
-
- -
Akun miinus irti, jonka jälkeen liittimet penkin alta irti(siellä on kaksi ainakin minulla, toinen bageille, toinen vastukselle). Sen jälkeen vaan penkistä pultit irti ja penkki kantoon. Takaisin kiinnitys päinvastoin, eli penkki kiinni, liittimet kiinni, avaimet lukkoon virta-asentoon ja sen jälkeen miinus kiinni.
Kiinnilaitettaessa nähtävästi virrat päälle avaimilla sen takia että jos jtn menee pieleen ja bag sanoo poks, niin ei ole ketään sisässä.
Itse samalla fiksailin nahkapintaa ja silitysraudalla joutui penkin sivua lämmittämään, jänskätti kun ohjeessa sanottiin ettei bagin kohta saisi kuumua :)
Kiinnilaitettaessa nähtävästi virrat päälle avaimilla sen takia että jos jtn menee pieleen ja bag sanoo poks, niin ei ole ketään sisässä.
Itse samalla fiksailin nahkapintaa ja silitysraudalla joutui penkin sivua lämmittämään, jänskätti kun ohjeessa sanottiin ettei bagin kohta saisi kuumua :)
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”