Corrado ja talvi
Valvoja: ffp jäsenet
Corrado ja talvi
Mitenkäs teidän corradot, puhaltaako kunnolla lämmintä, itsellä on otettu se ylimääräinen sisäkennon termari veks eikä siltikään meinaa lämmintä kunnolla puhaltaa. Kolmoselle kun laittaa puhaltimen niin rupeaa melko nopeasti kylmää puhaltamaan, kun kenno taitaa jäähtyä. Ja toinen kysymys, lasit vetää todella helposti huuruun, edes ilmastointi päällä ei tahdo pysyä poissa. Veikkailin tuossa että on ilma-aukko tukossa, mutta mistähän mahtaa löytyä, ilmeisesti takapuskurin alta mutta onko kontissa mitään näkyvää kohtaa?
No niin, tuli hieman tutkittua ja ilma-aukot ovat avoinna takaa ja tuntuu pikkuhiljaa kosteuskin häviävän, mutta lämmintä ei tule kunnolla vieläkään muulloin kuin isoilla kierroksilla ajettaessa. Vesipumppu on vaihdettu reilu vuosi sitten mutta siis vaikuttaisi ettei nesteet kunnolla kiertäisi sisäkennolle. Vuosi sitten järjestelmää rassatessa kyllä tutkin että sisäkennon läpi tavaraa meni, mutta silloinkaan lämpöä ei kunnolla riittänyt. Mahtaakohan kennon vaihdolla olla mitään vaikutusta, ei viitsisi niin isoa työtä turhaan tehdä. Eli onko kyseessä joku tyypillinen vanhan kennon "ominaisuus"?
termarikin on vaihdettu normaaliin 87-asteiseen malliin ja parikin kertaa yritetty saada asettumaan oikein, voi olla että kaipaa vieläkin fiksaamista kun hieman seilaa lämmöt.
Ja minulla ei ainakaan tohon talvikäyttöön oo mitään ihmeellisiä kikkoja, maavaraa ei itsellä ainakaan liikaa ole ja se on hankaloittanut hieman ajamista ja keventänyt lompakkoakin yhden puskurin lipan verran...
Ja minulla ei ainakaan tohon talvikäyttöön oo mitään ihmeellisiä kikkoja, maavaraa ei itsellä ainakaan liikaa ole ja se on hankaloittanut hieman ajamista ja keventänyt lompakkoakin yhden puskurin lipan verran...
Jos se orkkis etulippa on tallella ni kannattaa harkita sen irrottamista varsinki jos on madallettu.
Ittellä se kyllä viime talven kesti vaikka alla oli 50 madallus. Mut voi se olla vastaantulevista aika huvittavan näköstä ku corrado auraa tietä :D
Pitää lähettää kaupungille varmaa lasku tien aurauksista...
Ittellä se kyllä viime talven kesti vaikka alla oli 50 madallus. Mut voi se olla vastaantulevista aika huvittavan näköstä ku corrado auraa tietä :D
Pitää lähettää kaupungille varmaa lasku tien aurauksista...
eipä vaan nesteet kierrä järjestelmässä, konehuoneen puolella kaikki on kyllä käyty läpi. Tyhjäkäynnille kun heittää niin lähes välittömästi rupeaa puhaltamaan kylmää ja lämmöt nousee hieman, kierroksia kun nostaa niin taas välittömästi rupeaa lämpenemään ilma ja koneen lämmöt putoaa alle yhdeksän kympin... ilmaa tuntuisi järjestelmässä olevan kun paisuntasäiliössä pinnan korkeus vaihtelee, mutta vaikka kuinka on letkuja puristellut ei tunnu lähtevän. Onko jollain kikkaa tiedossa ilmaamiseen? Alkaa olla turhan kovat pakkaset kun ei kunnolla lämpene auto :S
Ei kai tuossa ilmaamisessa muuta tule mieleen ku lämmönsäädin sisältä vaan kokonaan kuumalle ja voit täyttääs en paisuntasäiliön reilusti yli maksimin, sitten käyntiin ja odottele että alkaa lämmetä (ilman korkkia), jos vaikka alkais nesteet kelpaamaan. Toinen on ottaa nestepurkki mukaan ja käydä ajelemassa mutka ja välillä vilkaista nesteen tasoa. Kyllä se noin on aina onnistunut, jos ilmausruuveja löytyy niin niistä sitten, mutta ei taida olla? Kikka kutonen on niistäkin pyöräyttää ruuvi kokonaan irti ja laittaa letkua tilalle, niin näkee kuinka neste nousee letkussa tai sitten ei....
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa