Corron sovittamista pidemmälle kuskille sopivammaksi?

Kaikki auton sisustaan ja autohifiin liittyvät aiheet.

Valvoja: ffp jäsenet

Juvonen
-

Corron sovittamista pidemmälle kuskille sopivammaksi?

ViestiKirjoittaja Juvonen » 14.1.2007 23:16

Tässä rupesin miettimään, että kun melkoisessa gti asennossa joudun tolla corrolla ajeleen ettei pää ota kattoon, niin kuinka hyvin turvavyö minut pitääkään paikallaan kolaritilanteessa. Puhumattakaan siitä, sitten kun pitäisi kypärä pistää päähän ;)

Ja tästä päästään taas siihen, että milläs saataisiin lisää korkeutta. Olen tosiaan 195cm pitkä. Autossa on kattoluukku, mutta kattoluukuttomaan vaihto ilmeisesti onnistuu lähinnä vaihtamalla koko katto(?) niin ei huvittaisi ruveta autoa pilkkomaan. Ajattelin sitten toisin päin, voiko kuljettajan penkkiä madaltaa?

Ja toinen on kun on pitkät jalat ja kun säätää asennon jaloille mukavaksi, niin sitten on taas ratti kaukana, onko markkinoilla mitään valmiita ratkaisuja, esim jotain spaceria, jolla rattia saisi vaikkapa 10cm lähemmäksi kuskia?

jikes
-

ViestiKirjoittaja jikes » 14.1.2007 23:28

Itseäni on sama juttu kiinostanut kun sais ajo asenon sopivaks niin ei sormet meinaa mahtua ees katon ja pään väliin. Olen miettinyt että jos ostas jonkun "ralli" ratin jos löytäs joku "orkiksen" näkösen. Sillä vois saada vähän rattia taakse päin. Jos sitä keskiötä jatkaks mikä siihen tulee.

Mr.Crossfire
-

ViestiKirjoittaja Mr.Crossfire » 15.1.2007 0:05

Varmaan löytyy tuninkiratteja corroon, millä saa kehää vähä lähemmäs kuskia. Itse laitoin audiini kakkikseen tarkoitetun "ralliratin" ja kehä siirtyi n. 3cm lähemmäs kuskia.
Penkin jalasten silpominen voisi olla vaihtoehto, varsinkaan kun corrossa ei tarvita sitäkään vähää takajalkatilaa.

[mortti]
-

ViestiKirjoittaja [mortti] » 15.1.2007 1:02

Etupenkki pois ja ajaa takalauteilta. On paljon parempi penkki takana ;)

Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”