Ventoon etukaiuttimet
Valvoja: ffp jäsenet
Ventoon etukaiuttimet
Ostin tänään sitten vihdoin viimein 6,5" kaiuttimet venton etuoviin. Kuinka suuri duuni niitä on laittaa paikalleen lähinnä johdotuksen osalta?
Mitä pitää purkaa ja mistä kannattaa aloittaa?
Myyjä kyllä sanoi että jos suoraan mankasta vetää etuoviin, ei tarvitse edes johtoa paksuntaa. Vanha alkuperäinen kuulema käy hyvin niin lyhyessä vedossa, mutta riittääköhän tuo?
Vedetäänkö ne johdot läpi siitä kumisukasta mikä on oven ja auton korin välissä?
Kokemuksia ja vinkkejä odotellaan...
Mitä pitää purkaa ja mistä kannattaa aloittaa?
Myyjä kyllä sanoi että jos suoraan mankasta vetää etuoviin, ei tarvitse edes johtoa paksuntaa. Vanha alkuperäinen kuulema käy hyvin niin lyhyessä vedossa, mutta riittääköhän tuo?
Vedetäänkö ne johdot läpi siitä kumisukasta mikä on oven ja auton korin välissä?
Kokemuksia ja vinkkejä odotellaan...
Sen verran hyvin on orkkisjohdot niputettu autoon, että ei taatusti teippipatentilla tule mihinkään ;)
Jos ei vahvaria tule käyttöön erikseen, niin orkkisjohdot menee vallan hyvin vielä mankan tehoilla ja tuolla matkalla. Sen verran ankea on se moninapaliitin, että itse en ainakaan viitsisi vaihtaa turhaan kaapeleita.
Jos ei vahvaria tule käyttöön erikseen, niin orkkisjohdot menee vallan hyvin vielä mankan tehoilla ja tuolla matkalla. Sen verran ankea on se moninapaliitin, että itse en ainakaan viitsisi vaihtaa turhaan kaapeleita.
Eli siis siellä on liitin.
Olin ihan varma ku sormeilin sitä ulosmenokohtaa, ettei se oo liitin, mutta joo. Mihin ihmeeseen siellä ovessa johtoja tarvitaan, kun ei oo ees sähköpeilejä / ikkunoita. Keskuslukon viel ymmärrän mutta...
No joo, ei muuta kun porakoneella vaan. Tarviiko ovipahvi ottaa irti?
Olin ihan varma ku sormeilin sitä ulosmenokohtaa, ettei se oo liitin, mutta joo. Mihin ihmeeseen siellä ovessa johtoja tarvitaan, kun ei oo ees sähköpeilejä / ikkunoita. Keskuslukon viel ymmärrän mutta...
No joo, ei muuta kun porakoneella vaan. Tarviiko ovipahvi ottaa irti?
Räminät pois?
ostin kans aikooinaan dls d6 eteen ja en ole jaksanu tehdä viä sille räminälle mitää. olisko missää rojekti kuvia ja kertomusta tai vastaavaa millä sais vaimennettua nuo ovet?? niin ja autohan on vento
^^ Ulkopeltiin bitumimattoa, 4mm paksua, niin suurelle alueelle kuin pystyy.. Vaikka useampi kerros päällekkäin. Sisäpeltiin myös, myös suurimpien reikien tukkiminen kannattaa jos kiinnostusta riittää. Ja ovipahvin taakse lasikuitua/äänenvaimennusmassaa. Ja jos sen elementin kiinnittaisi vielä peltiin asti, eikä pelkästään siihen pahviin, niin kuin golffin ja venton vakiopaikat on, niin hyvää midbassotoistoa on luvassa..
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”