Eli ongelmana -88:ssa jetassa, että puhaltaa aina hiukan lämmintä, eli menee osittain kennon läpi. Lämmönsäätövipu ei mene aivan kylmälle asti, mutta sen ei varmaankaan pidä, koska vivustosta loppuu liike siihen. Vaijeri tuntuis myöskin alapäässä liikuttavan vipua hyvin, joten onko läppä hypännyt hiukan sivuun, vai onko jossain muualla vika.
Huomaa hyvin eron jo näillä ilmoilla, ikävä kun puhaltaa lämmintä kokoaika.
J2 puhaltaa aina "kuumaa"
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 10
- Liittynyt: 19.8.2003 15:44
Jos säädin ei tosiaan mene aivan ääriasentoon (kylmä) niin kyllä siellä olettaisi yläpäässä olevan jotain välissä eli ensimmäisenä mieleen vilahtaa juuri johdotukset mankalla yms. Rakenne on luokkaa pommin varma, mutta huonolla onnella voi tietty olla jotain läpän väliissä. Noissa säätimet ja ilmakanavat on "yhtä pakettia". Itse sain kolopalloon vaihtaa hajonneen lämmityslaitteen kennon ja samalla korjaantui tuo säätimen liikkeen vikakin; eli oli tosi jäykkä siirtymään ääriasentoon, mutta rasvailin vaijerit ja niputtelin ne johdotukset kauniiseen järjestykseen ja pois tieltä niin hyvähän siitä tuli. Voit toki irroittaa säätimien paketin kojataulusta jos mankan irroittaminen tuottaa tuskaa ja kokeilla josko toimii paremmin?
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa