g3 gti 16v kaasupolkimen asento

Kaikki auton sisustaan ja autohifiin liittyvät aiheet.

Valvoja: ffp jäsenet

Hampsu
-
Viestit: 258
Liittynyt: 12.2.2005 1:11

g3 gti 16v kaasupolkimen asento

ViestiKirjoittaja Hampsu » 6.7.2006 21:48

Tää taitaa kuuluu tänne sisusta osioon niin kysysin, että millä korkeudella muilla on omissa gti golperoissa kaasu poljin lattiasta?
Mulla se tulee vissii 5-7cm siitä kaasun takan olevasta tapista ilmaan. Sitten ku sitä nostaa ylös siis polkimen takaa vaikka kädellä nostaa niin se jää hiukan alle jarrupolkimen, mutta kun painaa kuuluu pieni naksahdus ikään kuin hyppäisi pois jonkin päältä ja tipahtaa takasin alas.

Ihmetyttää vain voiko tosiaan olla noin alaalla.

Hampsu
-
Viestit: 258
Liittynyt: 12.2.2005 1:11

ViestiKirjoittaja Hampsu » 8.7.2006 14:02

No jos kukaan ei tiedä niin jos haluan kiristää sitä polkimen vaijeria, että se olis ylenpänä niin voiko auto mennä vituiks, että se olis liian kireällä?

Että se antas liikaa kaasua tai jtn?

Dubsonic
-
Viestit: 2280
Liittynyt: 12.8.2003 12:22

ViestiKirjoittaja Dubsonic » 8.7.2006 14:40

kun painat polkimen pohjaan, niin katso aukeaako kaasuläppä kokonaan.

Hampsu
-
Viestit: 258
Liittynyt: 12.2.2005 1:11

ViestiKirjoittaja Hampsu » 8.7.2006 20:10

Pitääkö sen mennä ihan nappiin asti?
Nyt se aukee vissii puoliks :D kyl sitä vaijerii pitäs kiristellä. Perkele ku on nii ahasta jalkatilas.

Dubsonic
-
Viestit: 2280
Liittynyt: 12.8.2003 12:22

ViestiKirjoittaja Dubsonic » 9.7.2006 4:04

eipä se autokaan varmaan mihinkään kulje jos ei läppä aukee kun puoliksi. tuliko vika yhtäkkiä vai miten?

Hampsu
-
Viestit: 258
Liittynyt: 12.2.2005 1:11

ViestiKirjoittaja Hampsu » 9.7.2006 12:54

No mietin et tosissaa voiko olla näin hidas ja sit kävin miettimään mite tää kaasupoljin on niin alaalla verrattuna muihin polkimiin. Eile väsäsin pienen patentin sinne mikä sais polkimen vähän korkeammalle niin kyllä siin nopeuskin kasvoi hiukan nopeammin. Voiko sitä vaijeria kiristää konehuoneesta?
Vai onko se pakko sieltä jalkatilasta. Pirun ahdasta :S
Ja tietääkö kukaan miten sitä vaijeria kiristetään sieltä polkimen luota?

Pekka
ffp jäsen
Viestit: 2188
Liittynyt: 16.7.2003 21:28

ViestiKirjoittaja Pekka » 9.7.2006 13:51

Veikkaisin et se kiristetään nimenomaan sieltä konehuoneesta eikä sieltä polkimelta.

Miksu.
-
Viestit: 1248
Liittynyt: 6.9.2004 10:03

ViestiKirjoittaja Miksu. » 9.7.2006 14:47

mut eikö siinä silloin nouse tyhjäkäynti

Matti M
-
Viestit: 1410
Liittynyt: 23.7.2003 11:52

ViestiKirjoittaja Matti M » 9.7.2006 15:05

No eihän se nouse jos kerta vaijerissa on löysää.

Miksu.
-
Viestit: 1248
Liittynyt: 6.9.2004 10:03

ViestiKirjoittaja Miksu. » 9.7.2006 16:43

Niin no ei tietystikkään

Hampsu
-
Viestit: 258
Liittynyt: 12.2.2005 1:11

ViestiKirjoittaja Hampsu » 9.7.2006 19:00

Juu kyyläilin sitä kaasuvaijeria sieltä konehuoneesta enkä saa mitään käsitystä, että miten sitä voisi kiristää.. JOS joku on tehnyt kyseisen operaation niin mieluusti lukisin sen. Kannattaa selittää se kuin 5 vuotiaalle =)

Hampsu
-
Viestit: 258
Liittynyt: 12.2.2005 1:11

ViestiKirjoittaja Hampsu » 12.7.2006 11:54

Mä en saa mitään tolkkua siitä miten sen vaijerin sais kireemmälle...
En haluis viedä volkkari liikkeesee mokoman takia, joten onko kellään nyt kokemusta?

Clayman
-
Viestit: 233
Liittynyt: 12.4.2006 8:12

ViestiKirjoittaja Clayman » 12.7.2006 13:06

No jos se nyt on yhtäänkään samantapainen kuin noissa meidän 3-koppasissa, niin eihän se oo kuin ottaa siitä vaijerista/vaijerin pitimestä (miten se nyt siinä olikaan) sokka poies, vetää vaijeria kireemmälle ja sokka takasi.

No nytpä tuliki mieleen, että onko sulla edes sitä sokkaa siinä tallella, jos noin löyhällä vaijeri on?

Hampsu
-
Viestit: 258
Liittynyt: 12.2.2005 1:11

ViestiKirjoittaja Hampsu » 12.7.2006 14:30

Kyllä juuri äsken löytyi vika. Sokka hävinny :D

Eli tuli nyt korjattua se ja kyllä kulkee =)
Kiitos vastanneille!


Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa