Suunnitelmissa olisi ehkä sijoittaa 3B Passattiin hansikaslokeroon vahvistin, kokoa 25x25x6,5 cm ja siksi kysynkin;
- onko hanskalokerossa oleva nukkainen sisusta pahvi mallia irti lähtevä ja onko sen takana miten paljon mahdollisesti tilaa, jotta vahvarin saisi kunnolla mahdutettua lokeroon ?
- onko lokeroon kannattavaa asentaa yleensä ottaen vahvaria, lähinnä lämmön nousun takia ?
Lämpöä voisi kait hieman hallita jollain tietokone käyttöön tarkoitetuilla tuulettimilla ja ilmanvaihto virityksillä.
3B Passat hanskalokeron muokkaus
Valvoja: ffp jäsenet
Täytyy sanoa et samassa ajassa kun tänne nuo kysymykset kirjoitit olisit jo purkanut hansikaslokeron osiksi ja todennut itse riittääkö tila vai ei, ja nimen omaan jos vahvistimen laittaa suljettuun tilaan niin se vaatii jäähdytystä ja sellainenhan löytyy hanskalokerosta jo valmiiksi koska sinne tulee ilmastoinnilta putki, jos on oikeeseen kohtaan laitettu ruksi aikoinaan:-)))
No toi irti saatavuus ON oikeaa tietoa samoin tuuletuksen tarve!
Tilaa siellä takana ei hirveesti ylimääräistä ole ainakaan omassani mut parhaiten se selviää kun irroittaa sen lokeron tai sitten otat sen koelaudan päätypalan irti josta näet suoraan mitä siellä takana on ja sekin lähtee helposti vetämällä irti.
Tilaa siellä takana ei hirveesti ylimääräistä ole ainakaan omassani mut parhaiten se selviää kun irroittaa sen lokeron tai sitten otat sen koelaudan päätypalan irti josta näet suoraan mitä siellä takana on ja sekin lähtee helposti vetämällä irti.
Mä arvuuttelin samaa. Jos tonne hanskalokeron taakse ei saa mitään mahdutettua, mihin se vahvari ois kätevä tunkea? En haluais luopua mistään kuljetustilasta, eikä asennus saa vaikeuttaa käyttöä mitenkään.
Onko Variantin tavararilassa (tai jossain muualla) jotain 'salalokeroa' tms? En ole mitään ihmeellistä itse bongannut niillä muutamalla kerralla, kun olen tihrustanut.
Onko Variantin tavararilassa (tai jossain muualla) jotain 'salalokeroa' tms? En ole mitään ihmeellistä itse bongannut niillä muutamalla kerralla, kun olen tihrustanut.
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”