mk2 golffin vakio kaiuttimien koot?
Valvoja: ffp jäsenet
mk2 golffin vakio kaiuttimien koot?
eli minkä kokoiset kaiuttimet on vakiona 1986 mk2 golffissa edessä ja takana?? kun ei oikein tuolla pakkasessa kehtaisi alkaa purkamaan ja kattelemaan...
-
- -
Millä pirulla muuten ton kojeludassa olevan kajarin sais irti. Joskus sitä yritin irroittaa, mutta eihän sitä kulmassa olevaa ruuvia mahtunut millään ruuvaamaan irti. Se kun on siellä ihan kulmassa jossa ei sitä tilaa yläpuolella juurikaan ole.
Tietysti jos tuulilasiin tekisi reiän ja sen läpi skruuvailis meisselillä.... ;)
Tietysti jos tuulilasiin tekisi reiän ja sen läpi skruuvailis meisselillä.... ;)
^^Meinaatko että en tuota koittanut ;) Sellasta räikkää vaan en taloudesta löytänyt joka sinne mahtuisi. Pitää varmaan ruuvari vääntää sieltä ihan päästä 90 asteen mutkalle että sen saa auki. noi ei varmaan ole ihan alkuperäiset kaiuttimet ja veikkaan että ne on laitettu sinne kojelaudan ollessa irti. Jos jostain oikein lättänän räikän löytäis niin se sinne saattaisi mahtua.
Viimeksi muokannut Eemeli, 6.2.2006 16:19. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
- -
- Viesti:
KLIK !
Tuossa se työkalu, jolla minä olen irroitellut ja asennellut kakkiksen kojelautakaiuttimia.
Ei tuokaan mikään erityisen matala ole, mutta ainakin sillä hyvin onnistui ruuvit aukomaan ja kiristämään.
Tuo on ostettu K-Raudan romukorista muistaakseni vuonna '94 ja hintaa oli noin 10mk
Mukaan kuului vielä muutama erikokoinen hylsykin.
Tuossa se työkalu, jolla minä olen irroitellut ja asennellut kakkiksen kojelautakaiuttimia.
Ei tuokaan mikään erityisen matala ole, mutta ainakin sillä hyvin onnistui ruuvit aukomaan ja kiristämään.
Tuo on ostettu K-Raudan romukorista muistaakseni vuonna '94 ja hintaa oli noin 10mk
Mukaan kuului vielä muutama erikokoinen hylsykin.
-
- -
ite oon laittanu hylsyyn sopivan ruuvikärjen ja pihdeillä vääntäny auki, painaen samalla sormella hylsystä! Hidasta, mutta toimivaa!
mulla oli ihan vaan siihen pulttiin sopiva hylsy, niin ei menny kauaa... uusien kajareiden paikalleen laittamisessa oli vähän säätöö, mutta hyvin uppos kun teki vähän lisää tilaa dremelillä...
Takana olevat 4x6:set on pirullisia irrottaa. Ite hajotin ne muoviset kiinniketapit, kun revin alkuperäisiä kaiuttimia irti. Eihän sinne sitten mitään siististi kiinni saa. Mulla olis hyllyssä tarpeettomana spl dynamicsin 4x6. Jos joku tarvii, niin halavalla lähtee.
Kojelaudalla nyt Vifan 3" full range-elementit, eli toistaa ylös asti ilman diskanttia. Ainakin suurinpiirtein :P. Viikonloppuna pitäis kokeilla toisia full range elementtejä, Tangband W3-315sc. Saa nähdä, miten mahtuvat syvyys suunnassa ja miten vahvari soittelee 8 ohmisia. Eli tommoset: http://www.hzh-audio.com/?category_id=8
Kojelaudalla nyt Vifan 3" full range-elementit, eli toistaa ylös asti ilman diskanttia. Ainakin suurinpiirtein :P. Viikonloppuna pitäis kokeilla toisia full range elementtejä, Tangband W3-315sc. Saa nähdä, miten mahtuvat syvyys suunnassa ja miten vahvari soittelee 8 ohmisia. Eli tommoset: http://www.hzh-audio.com/?category_id=8
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”