mk2 golfin vakiokaiuttimet.?
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
mk2 golfin vakiokaiuttimet.?
Eli irrotin joku aika sitten nuo kojelaudan vakkariämyrit ja nyt on välillä alkanut kuulua ihime ritinää kuskinpuolelta tuon kaiuttimen paikalta ääni kovenee mitä kovempaa ajaa.. mulla ei ole mitään hajua mistä ääni johtuu.. On todella ärsyttävä meteli ja sen saa pois joskus siten että painaa kädellä kojelautaa kaiuttimen kohdalta.. Osaisiko joku kertoa miten tuosta äänestä pääsee eroon?? i aint dumb i just dont know whyyyy?
Usein tollaset nopeuden mukaan muuttuvat äänet johtuu siitä että maajohdin(eli auton runko) ottaa kiinni esim. kaiuttimen liittimiin tai johto saattaa olla kulunut puhki. Tässä tapauksessa tuo painaminen saattaa parantaa vian jos johto/liitin menee "parempaan" asentoon. Eli suosittelisin johtojen ja liittimien tarkistusta.
-
- -
-
- -
-
- -
Laita vakio kajarit paikalleen ja pistä +johdon väliin 100-mikrofaradin bipolaarikondensaattori, näin ollen matalat taajuudet leikkautuu pois ja tehonkesto lisääntyy!! Lähtee mökää, eikä säre!! Kokemusta on! Mistään jakotaajuuksista ei ole tietoa, kokeilemalla haettu ratkaisu! konkat maksaa alan liikkeessä n.2€/kpl!
Jaa, katos........ oot heittäny mäkeen ne orkkis piirakat!! Mulla ois ylimääräset!!
Jaa, katos........ oot heittäny mäkeen ne orkkis piirakat!! Mulla ois ylimääräset!!
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”