Minulla on siis kolmoskoppanen Golffi.
Ongelmana ois sellanen ku nuo sakemannit on nii pihejä ihmisiä että olivat ottaneet kaikki mankan taakse tulevat johdot pois. Virran ja maan vetäminen oli aivan helppo homma, mut sitten tulikin sellanen ongelma et kuinka vetää etuovista johdot kun siellä ei ole läpivientiä kuin alkuperäisille johdoille. Alkuperäiset kaiutinjohdot varmaan löytyy jostain päin kojelautaa, mut itse en oo viellä niitä onnistunut metsästämään eikä kojelautaa haluais räjäyttääkään. Ei kehtais ruveta poraamaankaan mitään lisä reikiä. Mitenkäs te muut siis olette vaihtaneet parremmat johdot vaihtaessanne kaiuttimet eteen? Eteen oon jo laittanut paikoilleen kolmitie-erillissarjan, mut se toimii vaan nyt kaksitienä kun ei ole saanut johtoja paikoilleen.
Kuinka vetää uudet johdot oviin?
Valvoja: ffp jäsenet
Porakonetta vaan näytät sille "läpivientimuoville" niin hyvä tulee. Tai sitten ostat siihen liittimet ja tinaat johdot niihin jos siinä palikassa on vielä johdoille vapaita paikkoja. Ventossa oli vaikka kuinka monta paikkaa vapaana, mutta eipä jaksanu alkaa mitään liittimiä laittamaan. Joten porasin vaan siihen sopivan kokosen reiän ja laitoin piuhat siitä.
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”