Vr6 -92
Eli kun virranjakajan kaksinapaisen liittimen ottaa irti niin pitäisikö sen vaikuttaa käyntiin jollakin tapaa? omassa ei ollut minkäänlaista vaikutusta oli johto kiinni taikka irti.
Auto nypyttää todella paljon pintakaasulla ajettaessa ja risteyksissä pitää kierroksia kerätä röpöttäen jotta ei alottaisi terävää nykimistä.
Auto toimii kuitenkin hyvin ns matkanopeuksissa kun kierrokset yli 3000
Tällä hetkellä tehtyä::
-Tyhjäkäynti moottorin puhdistus
-imuputkien putsaus
-uudet tulpanjohdot
-autoon vaihdettu aiemmin uusi jakaja ilmeisesti kun löyty vanha osa kontista taikka sitten samaa vikaa yritetty korjata.
-Millaiset signaalit liittimeen pitäisi tulla? ja pystyykö mitata.
Auttakaahan alkaa pinna mennä vw:hen kun ei enään keksi missä vika !
Hal anturiko?
Valvoja: ffp jäsenet
En tiedä miten vr6:ssa, Mutta hall-anturille pitäisi tulla 3-johtoa ellei se sitten maadota runkoon. Mitata voi hall-anturin yleismittarilla tai oskiloskoopilla. yleimittarilla voi mitata syöttöjänitteen yleensä 5v tasainen jännite. Kannataa tarkistaa kaikki maadoitus paikat että on hyvä kontakti. Oskoloskoopilla voi mitata anturin singnaalin pitäisi tulla kantti aaltoa kun kehä pyörii. yleismittarilla voi myös tarkistaa että tuleeko signaalia anturilta kun pyörittää hitaasti sakarakehää niin jännitteen tulisi nousta ja laskea. mittaukset tehdään maata vasten.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa