Puskureiden teko

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

ibel
-
Viestit: 100
Liittynyt: 22.3.2008 19:09

Puskureiden teko

ViestiKirjoittaja ibel » 24.3.2008 11:05

Elikkä siis miten tehdään puskurit muoteista Passat 3B:hen?? miten alotetaan, työvaiheet ja miten lähtee irti??

uiop
-
Viestit: 409
Liittynyt: 27.3.2006 14:49

ViestiKirjoittaja uiop » 24.3.2008 11:22


lep4ste
-
Viestit: 542
Liittynyt: 22.8.2004 15:46

ViestiKirjoittaja lep4ste » 24.3.2008 19:16

tuossapa ois linkki Kalaojan mikon crx prokkikseen

härdelli
-
Viestit: 381
Liittynyt: 10.2.2006 23:21

ViestiKirjoittaja härdelli » 24.3.2008 20:29

Toi autowikin juttu on ainakin niiiiiiin kaukana mistään järkevästä että huhhuh. "20-30 purkkia uretaania yhteen puskuriin", miten helvetissä? Aivan maksimissaan 4 jos muuttaa suunnitelmia tai joutuu korjailemaan paljon oman kokemuksen mukaan.
"Kun olet selvinnyt siihen pisteeseen että puskuri on muotoiltu niin ota jonkinlaista lasikuitu kangasta eli lasikuitua joka on ikäänkuin ohutta kangasta (toivottavasti ymmärsitte :D). Leikkaa tästä aina ehkä n. 10 cm*10 cm paloja ja kostuta ne vedellä kokonaan ja liimaa puskuriin. Tee tällä tavalla koko puskuri, ainakin niiltä osin jotka tulevat näkyville. Kun tämä on tehty anna taas koko puskurin kuivua kunnolla, aloita seuraava vaihe vasta kun olet varma että koko työ on kuiva"
Ei jeesus sentään että joku on kirjoittanut tuollaista julkiselle paikalle. Kostuta lasikuitumatto veteen ja liimaa paikalleen :D

uiop
-
Viestit: 409
Liittynyt: 27.3.2006 14:49

ViestiKirjoittaja uiop » 24.3.2008 20:45

^ wikipedian ideahan on että se on kaikille avoin ja ehottomasti kannattaa paremman tietävän ottaa härkää palleista ja tehdä asialle jotain. käyttäjien tekemiähän nuo on. Ei muuta ku muokkaamaan

härdelli
-
Viestit: 381
Liittynyt: 10.2.2006 23:21

ViestiKirjoittaja härdelli » 25.3.2008 10:34

joo tiedän kyllä miten se toimii ja olen itsekin wikipediaan tehnyt yhden sivun ja muokannut jotain muita mutta tuo kyseinen sivu sisälsi niin paljon paskaa että ihmettelen miksi sitä kukaan on sinne edes lisännyt. Muokkaustoiminto on turha koska koko sivu pitäisi kirjoittaa lähes kokonaan uusiksi

Aki-76
-
Viestit: 484
Liittynyt: 4.5.2005 15:21

ViestiKirjoittaja Aki-76 » 25.3.2008 10:54

hitto ett repesin ihan täysin kun luin tuota wikipedian juttua...Jos aina purkillisen jälkeen pitää antaa kuivua se 24h ja purkkeja kuluu jopa 30 niin aika pitkästä projektista on kyse,ja jos puskuri on vieläpä autossa paikoillaan kiinni niin olikos tarkoitus tehdä puskuri vai vuorata koko auto sillä uretaanilla ? = )))

No,jokaisen omassa harkinnassa on tuommoisten ohjeiden noudattaminen = )

ibel
-
Viestit: 100
Liittynyt: 22.3.2008 19:09

ViestiKirjoittaja ibel » 25.3.2008 18:27

On pakko sanoa et Kalaojan Mikon CRX:ä on kyl hiton hianon näkööne tos matta väris!! Ja ku se kysy että "pitäisikö tämä CRX jättääkin tuollaiseksi?!" kyl mun puolesta :D sen verta siisti on!!


Tietty jos muillakin on omakohtaisia kokemuksia ni laittakkee tänne vaa. :D
Viimeksi muokannut ibel, 30.3.2008 9:22. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

PabloNeruda
-
Viestit: 1542
Liittynyt: 15.10.2005 11:12

ViestiKirjoittaja PabloNeruda » 25.3.2008 18:40

Tuo ei ole lep4ste:n auto. Sisälukutaito kunniaan.

tuossapa ois linkki Kalaojan mikon crx prokkikseen

ibel
-
Viestit: 100
Liittynyt: 22.3.2008 19:09

ViestiKirjoittaja ibel » 25.3.2008 20:53

Ohhoh :) eeipä ookkaa

jumipäivätänää

lep4ste
-
Viestit: 542
Liittynyt: 22.8.2004 15:46

ViestiKirjoittaja lep4ste » 25.3.2008 20:59

:-)

ffakke
-
Viestit: 198
Liittynyt: 27.10.2007 13:48

ViestiKirjoittaja ffakke » 28.3.2008 12:42

älyttömän nätti projekti toi crx! meni 2 tuntia helposti lukiessa ja ihastellessa. iso peukku sinne!


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 23 vierailijaa