Eli kiinnostaisi saada tietää mitkä käyvät ja mistä saisi moiset coiloverit?
merkillä nyt sinänsä ei hirveästi ole merkitystä, joten kaikki käy.
Saksasta ebayn kautta tietenkin, mutta entä täältä kotimaasta.
Käykö golf mk1:sen alustat ihan heittämällä ja tarvitsenko myös taakse jonkinlaiset lyhyemmät iskarit vai riittääkö pakan ympäri pyöräyttäminen??
Nimim. Caddylac topiccia olen lukaissut moneenkin kertaan, joten siitä ihan älytön polte saada caddy maihin:)
Alle olen ajatellut ruuvata ensi kesäksi 9x16" vanteet, jolloinka pienempi pyöräiset caddyt saavat painia ihan rauhassa omassa sarjassa.
Iso kiitos kaikille jo etukäteen, ketkä vaivautuvat minua auttamaan.
Mistä caddyyn coiloverit eteen??
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
Käykö golf mk1:sen alustat ihan heittämällä ja tarvitsenko myös taakse jonkinlaiset lyhyemmät iskarit vai riittääkö pakan ympäri pyöräyttäminen??
Kyllä käy. Ja pelkkä akseliflippi kyllä riittää.
Noita Alustanosia saa kyllä ihan kotosuomestakin. Koitappas kattoa tuolta etusivun linkit valikosta ne firmat läpi!
-
- -
- Viesti:
-
- -
- Viesti:
Tossa tosin ei käy selväksi onko tolpat säädettäviä, tuleeko niissä myös jouset mukana jne.. Koitin soittaa mutta kukaan ei vastaa...
Sorry, olin hiukan tien päällä. Mutta säädettävät tolpat on kyseessä ja jouset+muut tilpehöörit kanssa. Eli ihan ykköskoppasen golffin säädettävä alusta, mutta vaan takapää puuttuu.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”