Jees elikkä uus kottero pitäis saapua kolmen viikon sisään kokkolaan..
Siitä päästäänkin aiheeseen että onko kokkolassa kuinka paljo kalvonasentajia, siis virallisia puljuja? vähä samalla kiinnostais että missä paras työnlaatu ja mitä maksaa esim takasivulasit + takalasin tummentaminen..
Olis vaan mukavan helppoa ku sais sanoa automyyjälle et joo ku se kottero saapuu nii ajappa se sinne ja hae se sieltä ja soita sitte ku se on siel valmiina kaikinpuolin.. ei tarvisi hakee ensin autoo kokkolasta ja sit seinäjoelle varailla aikaa streetlegal oy:hin ja lähtee sinne ajeleen mokoman takii
Kalvojen asennus Kokkolassa
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
-
- -
-
- -
-
- -
- Viesti:
volksväägen: Oon seinäjoelta ja oon ettiny hyvää liikettä seinäjoelta mikä tummentais lasit mun golf III koppasesta. No kysyin nyt tuolta streetlegal oy:stä niin 180€ takasivulasit ja takalasi. Olis kalvolla minkä valonläpäisevyys on 35%. Minkälaisilla kalvoilla yleensä tummennetaan eli toi valonläpäisevyys prosentti?
quattro kirjoitti:Tuo on se äijä/liike Kokkolassa joka tekee hyvää jälkeä. Laitatin omaan passattiin tuolla tummennukset ja voin suositella.
Muistaakseni hinta oli taka- ja takasivulaseille ~250-290e luokkaa.....
Ei saatana ku kallista touhua... Ei mulla vaan ole tummennukset koko autoonkaan maksanu noin paljoa.
-
- -
volksväägen: Oon seinäjoelta ja oon ettiny hyvää liikettä seinäjoelta mikä tummentais lasit mun golf III koppasesta. No kysyin nyt tuolta streetlegal oy:stä niin 180€ takasivulasit ja takalasi. Olis kalvolla minkä valonläpäisevyys on 35%. Minkälaisilla kalvoilla yleensä tummennetaan eli toi valonläpäisevyys prosentti?
joo itte kans nyt sit päädyin kumminkin tuonne Streetlegalin ollille viemään autoni (tai no, kun ny se auto tulis)
viimeksi mulla oli Golf V:ssä 35% takasivulasit ja 20%takalasi, oli ihan ok, nyt tosin seuraavaan tulee 75% kaikki sivulasit ja 20% takalasi..
oon yrittäny monelta kysyä että missä täälä olis hyvä tummentaa noi lasit,mutta en oo tosta streetlegalista ikinä kuullutkaan. Asennuksessa ne sano että aikaa kuluu noin 2 tuntia. Löysin niiden netti sivutkin: http://personal.inet.fi/yritys/streetlegal/
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”