golf mk3 rateista

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

pokkim
-
Viestit: 4
Liittynyt: 13.9.2005 23:21

golf mk3 rateista

ViestiKirjoittaja pokkim » 17.9.2005 16:09

Noita tuntuu olevan ainakin kahta erillaista 4 puolaista ja ainakin yhtä 3 puolaista mallia? Onko niissä joku logiikka?
Tuntuu olevan esim. nettiautossa molempia samanvuotisissa vr6sissa molempia, ilmeisesti airbagilliset on aina 4 puolaisia?

edit: Hemmetti meni vähän väärään osioonkin...

jarge
-
Viestit: 703
Liittynyt: 23.7.2003 9:18

ViestiKirjoittaja jarge » 17.9.2005 16:39

Ainakin Ventossa oli myös 4-puolainen, bagiton ratti. 3-puolaisia bagittomia on yleensä sporttimalleissa, kuten gti:ssä/vr6:sissa. Myös kaksipuolaisia ratteja on jossain neekerimalleissa.

edit. http://img.photobucket.com/albums/v602/ ... 3ratit.jpg
tossa screenshot etkasta, eli neljää erilaista rattia noissa kolmoskoppasissa on ollut.
Viimeksi muokannut jarge, 17.9.2005 16:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

meikh
-
Viestit: 16
Liittynyt: 30.8.2005 19:22

ViestiKirjoittaja meikh » 17.9.2005 16:40

Logiikasta ei oo varmaa tietoa, mutta aika yleisesti 3puolaista mallia esiintyy sportti-sisustaisissa autoissa. Omassa GTI golfissa 3puolanen airbagiton ratti, kun taas kaverin normaalissa 4puolanen.

olart78
-
Viestit: 135
Liittynyt: 1.3.2005 22:02

ViestiKirjoittaja olart78 » 4.10.2005 0:27

GL -> 4-puolanen
CL -> 2-puolanen

jmr
-
Viestit: 3495
Liittynyt: 23.7.2003 9:03
Viesti:

ViestiKirjoittaja jmr » 4.10.2005 10:42

<-- wannabe CL, nelipuolainen bagillä.
Mitenkäs materiaalit menee, eikö nahkaratin pitäisi olla paljon pehmeämpi kuin ns. muoviratti?


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 54 vierailijaa