mk2 jetta asiaa.

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

lep4ste
-
Viestit: 542
Liittynyt: 22.8.2004 15:46

mk2 jetta asiaa.

ViestiKirjoittaja lep4ste » 15.9.2005 21:29

hommasinpa itelleni tuollaisen mk2 jetan 1.8 5vaihteisen ¨87, autossa oli isot-puskimet jo valmiiksi, mutta etupuskurista puuttui se lippa sieltä alhaalta, eli mistä sais hommattua siihen semmosen mustan lipan? se vähän isompi malli, onko se nyt gti vai vr6 malli ja miten se tulee siihen kiinni? sitten haluaisin siihen ne lokasuojien muovikaaret, pitääkö ne olla jotku oikeat että passais nuien puskurien kans vai passaako esim. motonetistä tilattu "levikesarja"? auto on kaasari koneella ja kun kylmänä käynnistää niin automaatti imu ilmeisesti lähtee päälle ku kierrokset nousee vähä yli 2000, mutta auton lämmettyä ne laskee n. 1000, eli saako tuota kierroslukua sääjettyä sillai et se ois imu päällä vaikka joku 1500, vai mikä ois sopiva? autossa on nyt semmonen tiheä-ripainen maski jonka haluaisin vaihtaa siihen 3-ripaiseen malliin, meneekö se ihan heittämällä vai pitääkö sitä työstää?

Dubsonic
-
Viestit: 2280
Liittynyt: 12.8.2003 12:22

ViestiKirjoittaja Dubsonic » 15.9.2005 21:38

VR6:sena jettaa ei ole tehty. Se lippa on juurikin mallia Gti ja sellaisen saa vaikkapa Benecarsilta (jos on hyllyyssä). Se lippa tulee kiinni ihan vaan painamalla se siihen puskuriin. Siin on sellaset lirpakkeen mitkä menee sinne puskurin rakoihin. Sellaset kaaret saa myös esim. Benecarsilta. Kaarissahan on kolmea leveyttä GL/Gti/G60. Villi arvaus et toi sun kone on GU pierburgin 2e2:lla jossa on automaattiryyppy vahatermarilla joka säätää ton ryypun määrän. Kone kun lämpiää ni jäähdytynneste lämmittää sitä vahatermaria joka sitten vähentää hiljalleen tota ryypyn määrää. Toi 2krpm on ihan normaali. Sitä en tiedä voiko sitä säätää. Osukohan lähellekään tää veikkaus.

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 15.9.2005 23:02

Eikös Jetassa kaaria ole vaan yhtä koska G60-mallia ei ole?

Ja ne muut kaaret mun mielestä on saman levyisiä.

juha.
-
Viestit: 1067
Liittynyt: 21.1.2004 12:13

ViestiKirjoittaja juha. » 16.9.2005 11:26

Eikös ne kaikki isopuskureitten kans sopivat ole ns. Flair-kaaria? Se motonetin levike-sarja on sitten ton pikkupuskurisen jetan kaarilla, helmoja siinä ei tule mukana. Kylläkai toi pikkupuskuriseen tarkoitettu levikesarja menis niitten isojen puskimien kans, saattaa vaan näyttää jostain kohdin hiukan epäsopivalta.

Dubsonic
-
Viestit: 2280
Liittynyt: 12.8.2003 12:22

ViestiKirjoittaja Dubsonic » 16.9.2005 13:16

Jaa-a kyl mul on jetassa G60 kaaret. mun mielesta Jettaan käy ihan Golfinkin kaaret eihän niissä mitään eroa pitäisi olla

hykkyrä
-
Viestit: 1068
Liittynyt: 20.8.2004 13:05

ViestiKirjoittaja hykkyrä » 16.9.2005 13:17

^Tehtaalta lähtiessä ei ole ollut geen kaaria. Kyllähän ne tietysti jettaankin passaa...

toniha
-
Viestit: 1385
Liittynyt: 25.7.2003 15:05

ViestiKirjoittaja toniha » 16.9.2005 13:27

Golffin helmalliset takakaaret on hieman erilaiset, mutta kyllä ne Jettaan passaa ja jos ei tiedä ei eroa huomaa.


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 61 vierailijaa