Työkaverin IV Golfin pelkääjän puolen etuovi ei aukea. Ovi on siis lukossa ja kaukosäätimestä ei ovelle tapahdu mitään ja kun sisäkahvasta vetää niin lukon nuppi nousee ylös, mutta laskeutuu samantien takaisin alas. Ovi ei siis aukea edes sillä hetkellä kun tuo nuppi ylhäällä käy.
Mikähän tuossa on vikana?
Golf IV ovi ei aukea
Valvoja: ffp jäsenet
Re: Golf IV ovi ei aukea
Lukkolaitteessa vikaa melko varmasti, kokeile vetää sisä- ja ulkokahvoista yhtä aikaa niin pitäisi aueta.
Safe lock jumissa, ei auta vaikka vetäisi naapurinkin auton ovenkahvoista samaan aikaan.
Auton puolelta voi kokeilla syöttää ylijännitettä safe lock moottorille jos sillä vielä suostuis aukeemaan, ja sen jälkeen koodaa ominaisuuden pois käytöstä
Auton puolelta voi kokeilla syöttää ylijännitettä safe lock moottorille jos sillä vielä suostuis aukeemaan, ja sen jälkeen koodaa ominaisuuden pois käytöstä
Kaukosäätimestä/oven napista painaa samalla, kun nykii oven kahvasta.
Minun golf 4ssa (farkku 2002)oli apumiehen takaovi pitkään "lukossa" ja sen lukitus aukesi lopulta kun laittoi virrann päälle ja painoi kuskinovessa olevaa avaimenkuvalla varustettua nappia.
Olisko jokin turvalukitus ollut päällä?
Muut ovienlukot toimivat normaalisti kun avainta käänsi kuskinovessa tai manuaalisesti sisäkahvoista vetämällä.
Muut ovienlukot toimivat normaalisti kun avainta käänsi kuskinovessa tai manuaalisesti sisäkahvoista vetämällä.
Minun golf 4ssa (farkku 2002)oli apumiehen takaovi pitkään "lukossa" ja sen lukitus aukesi lopulta kun laittoi virrann päälle ja painoi kuskinovessa olevaa avaimenkuvalla varustettua nappia.
Siellä on se murronesto jääny päälle kun todennäkösesti mikro rikki tai juotokset murtunu. Tuo autto mulla kans justiin samalla tavalla kuten tuossa yllä kuvailit ja sitä olisin ehdottanu itekkin seuraavana, itse oon uusinu lukot melkein ympäri asti paitsi vänkärin oveen.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”