terve
Piti n. 10 vuoden tauon jälkeen kaivaa foorumi tunnukset esiin...
Mulla on tuommonen prosentti pommi avo golffi jossa oli originaali jarrut edessä, ja ne alkuperäset rauta rautaa vasten hinkkaavat (ei liuku tappeja) olevat on heitetty vuosien saatossa ns. *ittuun... ja tilalle laitoin caddyn adaptereilla 2 koppasen normi satulat. No jarrun laahaukset on ollu sen jälkeen historiaa, mutta onhan nuo taas talven "normi" autoilla ajelun jälkeen meleko hengettömät nuo jarrut...siis hengettömämmät, mitä 2 koppasen jarrut pitäs olla. Tehostimen letkussa oli vuotoa, mutta eipä ne paljon siitä uudella letkulla jarrut parantunu...Ongelmana lähinnä, että polkimessa ensinnäkin n.80% vapaa liikettä, ennen ku mitään jarruissa tapahtuu ja tuossa vapaa liikkeen aikana tehostimesta kuuluu henkäilyä, mutta mitään muuta ei tapahdu. Ja vaatii todella paljon poljin voimaa, että saa voimakkaan jarrutuksen aikaseksi...asfaltilla ei minun jalka voimilla jarruja lukkoon saa. Pääsylinteriin piti aikoinaan laittaa uudet tiivisteet, ku vuoti jarrunesteet sinne tehostajan sisälle...nyt kuiten jarrunesteet on pysyny omalla puolellaan. Katsastuksessa kuitenkin kehuvat jarruja hyviksi, ku tuijottavat vaan, että ottavat tasasesti.
Kysymys lähinnä kuuluu, että minkä kamppeen pääsylinteri/tehostin paketti tuonne pienimmällä vaivalla istuis, jossa olis nyt ainakin isompi pääsylinteri ja mahdollisesti tehostin? Meneekö mm.jarruputket kokonaan uusiksi? Voishan sinne nakata uudet ykkösen hilutkin, mutta onko pääsylinterin mäntä jotenkin "vääränkokonen" nuille 2 koppasen satuloille?
1 golf jarru päivittelyä
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa