eberspächer easy start timer ongelma

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

vagriku
-
Viestit: 77
Liittynyt: 3.4.2011 16:10

eberspächer easy start timer ongelma

ViestiKirjoittaja vagriku » 9.10.2016 10:02

Yritn asentaa passatin hydronic lämmittimen mini kellon tilalle uutta viikkokelloa diagnoosi ominaisuudella.
Ei toimi herjaa vain no signal. Mutta eihän tuollainen vanha hydronic edes lähetä mitään signaalia.

Vanha kello toimii kolmella johdolla. Uuteen kytketty samat johdot + sinivalkoinen diagnoosi johto ja +15

No signal viseti käskee tarkastamaan sulakkeet ja kytkennät. Sulakkeet ehjät ja toimii vanhalla kellolla ok.

Voikohan olla että tämä uusi kello ei ole yhteen sopiva?

zzami
-
Viestit: 23
Liittynyt: 9.6.2014 19:25

Re: eberspächer easy start timer ongelma

ViestiKirjoittaja zzami » 26.10.2016 19:22

Timer on normaalisti ohjelmoitu herättämään lämmitin diagnoosipiuhaa pitkin, vanhemmat herää +käskyllä jonka saa vaihdettua korjaamovalikosta, asennusohjeesta löytyy ohjeet siihen. Eli kello on yhteensopiva, tarvii vain ohjelmoida.

jippis
uusi tulokas
Viestit: 1
Liittynyt: 11.1.2017 18:03

Re: eberspächer easy start timer ongelma

ViestiKirjoittaja jippis » 11.1.2017 18:17

terve
saikkos sä pelaamaan sen eberin uuden ajastimen ..
itsellä sama homma eessä . ..
pitikö käydä korjaamolla sen vuoksi vai saitko muutettua sen asetuksen itse sinne ??

kozel
-
Viestit: 1021
Liittynyt: 11.7.2005 14:09

Re: eberspächer easy start timer ongelma

ViestiKirjoittaja kozel » 14.1.2017 11:36

Eihän tuo tartte ku 3 johtoo.. +/- 12v ja sitten sen sinivalkonen diagnoosi. Tuota sinivalkosta pitkin se käynnistää ja sammuttaakin tuon lämmittimen.

LH
-
Viestit: 323
Liittynyt: 7.5.2004 9:46

Re: eberspächer easy start timer ongelma

ViestiKirjoittaja LH » 15.1.2017 1:50

Tuota sinivalkosta pitkin se käynnistää ja sammuttaakin tuon lämmittimen.

Niin mikäli lämmitin on tarpeeksi uusi ja ohjaimesta löytyy h-kit merkintä.
Muuten vain s+ (12v) ohjaus mahdollista. Tosin silloin ei voi lukea vikakoodeja jne.
Tämä siis ykkös hydronic mallissa. uudemmissa pelaa kyllä.


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa