vento ja kytkinpääsylkyn asennus

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

jarskii-
-
Viestit: 3309
Liittynyt: 29.8.2006 21:57

vento ja kytkinpääsylkyn asennus

ViestiKirjoittaja jarskii- » 14.12.2013 11:01

selittäkääs tyhymälle miten tuo sylinteri laitetaan paikalleen. ruuvit näyttää olevan tulipellissä konehuoneen puolella mutta taas sylinterissä oleviin pinnapultteihin pitäis mutterit kiinnittää toiselta puolelta. ja miten tuo tulee polkimeen kiinni? uuden sylinterin matkassa tuli tuommonen muovi osa

jii_bee
-
Viestit: 2416
Liittynyt: 19.8.2003 21:00

ViestiKirjoittaja jii_bee » 14.12.2013 17:08

Noin sen kuuluisi siellä olla, kiinnitysmutterit ruuvataan paikoilleen kojelaudan alla.
Olisiko kytkinhommelit toteutettu Passat-osilla? Niiden kytkinsylinterissä on reiät + tulipellin telineessä vaarnat.
Muumi-Passatin sylinterin tangossa on lenkkipää, 93-96 Pasuunassa samanlainen pampula kuin G3:ssa.

Kuva

Sami-
-
Viestit: 2025
Liittynyt: 8.7.2004 15:12

ViestiKirjoittaja Sami- » 14.12.2013 17:18

Hommahan on näinkin yksinkertainen:

1. Otetaan tulipellissä olevista reijistä tulpat pois.
2. Asetetaan kytkinpääsylinteri paikalleen.
3. Kiristetään mutterit kabiinista käsin.
4. Polkaistaan kytkinpoljinta, jotta kytkinpääsylinterin käyttötangossa oleva muoviklipsu lukittuu paikalleensa.
5. Asennetaan kytkimen työsylinteriltä tuleva letku.
6. Puhkaistaan tarvittaessa jarrunestesäiliön lähtö ja asennetaan letku jarrunestesäiliön ja kytkinpääsylinterin väliin.
7. Ilmataan kytkinjärjestelmä pitäen jarrunesteen tasosta huolta, ettei jarrujärjestelmä imaise ilmaa.
8. Kovaa ajoa.


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Majestic-12 [Bot] ja 19 vierailijaa