Kuvia on tullut paljon selailtua ja foorumeitakin luettu, mutta itseä askarruttaa montaako moottorin/v-laatikon kannaketta olette käyttäneet.
Itselle tuo tulee kakkoskopan sissän ja mk3 vr6 apurungolle.
Apurunkoon tietenni tulee repsikanpuolelle koneen taakse kiinnike siihen apurungon "torniin" ja toiseen torniin tulee vaihdelaatikko päältä kannatteleva kannake.
Eteen taas poikittaismoottoritukipalkkiin keskelle se etupuolen kumivaimennettu kannake,
Kysymys: Useissa täällä olelleissa projekteissa käytetty eriapurunkoa jossa on kiinnike kohta
myös koneen alapuolel. Onko tämä oleellinen/haitallinen/ihan sama/haitallinen.
Siis se n 30cm pitkä alumiininen ja ainakin apurungonpäästä joustava liitäntä.
Tuo muutos menisi nyt helposti samalla kun apurunkoa jokatapauksessa on muutettava hiukan.
1,8t + 02m yhdistelmän moottorinkannakkeet
Valvoja: ffp jäsenet
http://www.dutchbuild.com/index.php/en/shop/db-customs/gearbox-and-engine-mounts
Tuolla on myytävänä noita koneen kiinnikkeitä mutta myös hyvät kuvat asentamisesta ja tekstiä mitä huomioida.
Tuolla on myytävänä noita koneen kiinnikkeitä mutta myös hyvät kuvat asentamisesta ja tekstiä mitä huomioida.
Juu, tuttu sivustoja, hyvia kuvia mm. hitsausvahvistuksista.
Nuo kaksi ylintä linkkisi kannaketta ei oo ongelma. Tarkoitin tämän:
http://www.mister-auto.fi/fi/moottorin- ... _g247.html
Lisäämistä neljänneksi kiinnikkeeksi. Onko siis tuo turhaa vai tarpeen?
Nuo kaksi ylintä linkkisi kannaketta ei oo ongelma. Tarkoitin tämän:
http://www.mister-auto.fi/fi/moottorin- ... _g247.html
Lisäämistä neljänneksi kiinnikkeeksi. Onko siis tuo turhaa vai tarpeen?
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Austinkemn ja 46 vierailijaa