1,8t + 02m yhdistelmän moottorinkannakkeet

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

Henska
-
Viestit: 138
Liittynyt: 4.10.2012 19:58

1,8t + 02m yhdistelmän moottorinkannakkeet

ViestiKirjoittaja Henska » 4.12.2013 12:40

Kuvia on tullut paljon selailtua ja foorumeitakin luettu, mutta itseä askarruttaa montaako moottorin/v-laatikon kannaketta olette käyttäneet.

Itselle tuo tulee kakkoskopan sissän ja mk3 vr6 apurungolle.

Apurunkoon tietenni tulee repsikanpuolelle koneen taakse kiinnike siihen apurungon "torniin" ja toiseen torniin tulee vaihdelaatikko päältä kannatteleva kannake.
Eteen taas poikittaismoottoritukipalkkiin keskelle se etupuolen kumivaimennettu kannake,

Kysymys: Useissa täällä olelleissa projekteissa käytetty eriapurunkoa jossa on kiinnike kohta
myös koneen alapuolel. Onko tämä oleellinen/haitallinen/ihan sama/haitallinen.
Siis se n 30cm pitkä alumiininen ja ainakin apurungonpäästä joustava liitäntä.

Tuo muutos menisi nyt helposti samalla kun apurunkoa jokatapauksessa on muutettava hiukan.

MXU
-
Viestit: 422
Liittynyt: 2.5.2005 23:04

ViestiKirjoittaja MXU » 4.12.2013 15:39

http://www.dutchbuild.com/index.php/en/shop/db-customs/gearbox-and-engine-mounts

Tuolla on myytävänä noita koneen kiinnikkeitä mutta myös hyvät kuvat asentamisesta ja tekstiä mitä huomioida.

Henska
-
Viestit: 138
Liittynyt: 4.10.2012 19:58

ViestiKirjoittaja Henska » 4.12.2013 16:58

Juu, tuttu sivustoja, hyvia kuvia mm. hitsausvahvistuksista.

Nuo kaksi ylintä linkkisi kannaketta ei oo ongelma. Tarkoitin tämän:

http://www.mister-auto.fi/fi/moottorin- ... _g247.html

Lisäämistä neljänneksi kiinnikkeeksi. Onko siis tuo turhaa vai tarpeen?

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 4.12.2013 18:48

Turhaa.


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa