eli tuommoista vikaa näyttää absi yksikkö välillä. yleensä aamusta kestää ajella noin 30km ennekuin syttyy, päivällä sit monesti vähempi kun tiheempään pyörittää kaupungilla yms.
koodi 01279
ja tarkennus 27-00 implausible signal.
aamulla katoin vag-comilla niin anturi näytti paikallaan 0.00m/s2 arvoa, hetkellisesti heitti 24.m/s2 arvoon. tällöin valo ei palanut.
ajelin töihin ja jossain vaiheessa se absin valo taas syttyi, nyt työpaikan pihassa käytin piuhaa kiinni niin arvo pystyi paikallaan ollessa 13m/s2 kohdilla tasaisesti.
kysymys kuulukin, onko ainoa keino ostaa uusi anturi?
voiko uudelleen kalibrointi auttaa asiaa? tuntus kyllä ettei auta jos anturi heittelee arvojaan.
ja tuleeko pitkittäisanturin mukana isompi boksi?
sijainti pitäisi kait olla hansikalokeron takana?
ja onko hintahaarukoita kyseisille tuotteille? tai halvempia osto paikkoja kuin marmoritiski?
kiitoksia jo tässä vaiheessa jos joku vain osaa vastata kysymyksiin.
4motion golf pitkittäiskiihtyvyysanturi
Valvoja: ffp jäsenet
jaapa jaa taisi vastaus löytyä kun osas googlettaa vain oikein.
http://www.passatplus.de/sonstiges/vw_g ... /index.htm
http://www.golfiv.fr/viewtopic.php?t=36040
editoidaas vielä josko jollakin samoja ongelmia, kun tyyppivialta tuo kait kuulostaa.
avasin anturin ja käytin kolvilla kaikki liitos kohdat lämpimänä ja lisäsin hitusen tinaa aina mukaan. edelle olevat ohjeet oli ok, ainoa missä poikkesin niin tein anturin muovikuoreen kylkeen reiän josta talttameisselillä nostin piiriä pois, näin ollen mikropiiri pysyi piirilevyssä paikallaan hyvin.
tinailujen jälkeen pistin polykarbonaattimassaa täyteen ja eikun paikalleen, tein vielä vag-comilla perusasetuksen uusiksi anturille. ja nyt en tänään saanut enään vikaa tulemaan esille. ajoa tuli pätkittäin joku 60km ja sit vaimoke käväs työreissun 45km suuntaansa eikä tänä ainaka valo syttynyt. vag-comilla seurasin heti asennuksen jälkeen tietoja ja jotain arvoja se näytti olikohan johonkin 3m/s2 kohilla about.
http://www.passatplus.de/sonstiges/vw_g ... /index.htm
http://www.golfiv.fr/viewtopic.php?t=36040
editoidaas vielä josko jollakin samoja ongelmia, kun tyyppivialta tuo kait kuulostaa.
avasin anturin ja käytin kolvilla kaikki liitos kohdat lämpimänä ja lisäsin hitusen tinaa aina mukaan. edelle olevat ohjeet oli ok, ainoa missä poikkesin niin tein anturin muovikuoreen kylkeen reiän josta talttameisselillä nostin piiriä pois, näin ollen mikropiiri pysyi piirilevyssä paikallaan hyvin.
tinailujen jälkeen pistin polykarbonaattimassaa täyteen ja eikun paikalleen, tein vielä vag-comilla perusasetuksen uusiksi anturille. ja nyt en tänään saanut enään vikaa tulemaan esille. ajoa tuli pätkittäin joku 60km ja sit vaimoke käväs työreissun 45km suuntaansa eikä tänä ainaka valo syttynyt. vag-comilla seurasin heti asennuksen jälkeen tietoja ja jotain arvoja se näytti olikohan johonkin 3m/s2 kohilla about.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa