Elantra laatikko
Valvoja: ffp jäsenet
Elantra laatikko
Eli kävin tänään koeajamassa yhtä elantraa jonka olisin ostamassa mutta kun vaihteita vaihtoi niin ne meni kyllä hyvin päälle mutta samalla kuului pieni kolaus eli uskaltaako kyseistä laitetta mennä ostamaan?
Tiedän että tä on varsin VAG painotteinen paikka mut täällä tuntuu olevan asiantuntevaa porukkaa ja saa vastauksia nopeesti. Oli vaan 115000km ajettu ja sopivan hintainen ja tuntui muutenkin hyvältä autolta mutta se laatikko jäi epäilyttämään. Ja saa kyllä ehdotella mitä muuta kannattaa kattoa jos budjetti on 1500€.
Mun mielipide on ettei tämä ole myöskään varsin VAG-painotteinen foorumi. Vaan tämä on VAG-foorumi... Voi olla ehkä tyhmää elitismiä, mutta noita merkkifoorumeja on vaikka kuinka. Jokaselle löytynee omansa. Ja onhan se Suolikanava, missä tosin ei saa mihinkään mitn järkevää vastausta.
Tänne ei kuulu sen paremmin Elantrat tai Xsarat. Toisekseen kysymykseen, oli vehje mikä tahansa, en ostaisi jos kerran laatikossa ei ole kaikki kunnossa. Kuten sanottu kaikki em. on minun mielipiteitäni.
Tänne ei kuulu sen paremmin Elantrat tai Xsarat. Toisekseen kysymykseen, oli vehje mikä tahansa, en ostaisi jos kerran laatikossa ei ole kaikki kunnossa. Kuten sanottu kaikki em. on minun mielipiteitäni.
http://www.khcf.org/ Tuolta varmaan löytyy tietoa ja taitoa. Näyttää vaan olevan huoltotilassa tällä hetkellä.
"ffp ry on harrasteautoihin ja -autoiluun keskittynyt yhdistys. Meitä kaikkia yhdistää kiinnostus Volkswagen-konsernin tuotteisiin, mutta emme ylenkatso muitakaan automerkkejä."
Suora lainaus etusivulta.
Laatikko voi kolahdella monestakin syystä, mutta ko. hintaluokan vehkeeltä ei voi maailmoja odottaa.
Suora lainaus etusivulta.
Laatikko voi kolahdella monestakin syystä, mutta ko. hintaluokan vehkeeltä ei voi maailmoja odottaa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”