nyt tarvittais apuja golfin ajonestonkanssa. eli onko kellään kytkentäkaavioo kyseisestä kapistuksesta tai tietoa toimintatavasta. eli
tarkoitus siirtää 94vuoden 3d koppaan 97 vuoden stw AGG tekniikka. tekniikan luovuttaja on lähes kokonainen auto. mutta osittain purettu. nyt kone ja keulan johtosarja on erillään ja ajonestoboksista tulevien johtojen merkitykset ja määrämpäät ovat hakusessa boksista tulee harmaa johto jossa ruskea liitin. tämä menee ecun johtosarjaan. sitten tulee musta johto jossa musta liitin ja harmaa/sini johto jossa harmaa liitin. näiden 2 johdon merkitys tarvis selvittää...
golf 3 ajonesto
Valvoja: ffp jäsenet
En tarkemmin ole tutustunut mutta kun mk3 laitoin cordoban ahu koneen niin immosta eculle menevä johto poikki ja kytkin sen ahu koneen moottorin johtosarjaan karvaan joka meni eculle. sitten vaan sopeutus. K-line menee ton immon kautta sitten muualle. siihen on muistaakseni tuo harmaa ja harmaa valkoinen. en muista kummin päin. Sitten on vain virransyöttö ja tuon lukurenkaan sähköt.
Mitään ihmeempää kytkistä ei ole.
Mitään ihmeempää kytkistä ei ole.
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00546
-Miten laitoit kytkennän?
-Sopeutitko immon ja ecun keskenään kun sait kytkennän valmiiks.
-Mitä vikakoodia immo näyttää?
Possible Solutions
Check Wiring and/or Connector(s) from/to Immobilizer Control Module (J362)
Check Immobilizer Control Module (J362) Coding, Baud Rate Setting
Check/Replace Immobilizer Control Module (J362)
-Miten laitoit kytkennän?
-Sopeutitko immon ja ecun keskenään kun sait kytkennän valmiiks.
-Mitä vikakoodia immo näyttää?
Possible Solutions
Check Wiring and/or Connector(s) from/to Immobilizer Control Module (J362)
Check Immobilizer Control Module (J362) Coding, Baud Rate Setting
Check/Replace Immobilizer Control Module (J362)
kytkennät on vastaavasti kuin oli luovuttajassa. immoboksiin ei pääse tekeen muutoksia. jostainsyystä hukannut avaimen tiedot. ja avain koodia ei ole tiedossa. tiedä sitten saisiko uudella avaimella koodattua boksin uudelleen.
lisäksi vcds ei löydä moottorinohjausta ollenkaan. moottorin johtosarjan nipussa ei ole ollenkaan johtoa joka menisi jakopalikkaan josta piuhat menee obd pistokkeeseen
lisäksi vcds ei löydä moottorinohjausta ollenkaan. moottorin johtosarjan nipussa ei ole ollenkaan johtoa joka menisi jakopalikkaan josta piuhat menee obd pistokkeeseen
muutetaan suunnitelmaa siten että haen tilalle 2E moottorin sähköineen. sovelletaan siitä kaikki tarvittava. tuo luovuttajakin toimi ennen kuin aloin purkaan vaikka osa sähköistä olikin purettu. mut käyntikuntoinen auto siis oli. jossain vaiheessa purkua vaan hukkas kaiki tiedot ja moottorinohjaustakaan ei lisenssinomaavalla vcds:ällä löydy.
lisäksi vcds ei löydä moottorinohjausta ollenkaan. moottorin johtosarjan nipussa ei ole ollenkaan johtoa joka menisi jakopalikkaan josta piuhat menee obd pistokkeeseen
epäilen että on tuon immon kytkentä nyt pielessä. Jos se o viturallaan niin ei löydy obd:n kautta mitään muitakaan moduleita.
Immohan tulee K-linjan osalta tyyliin
OBD------------IMMO------------ECU
Katkoviiva on K-line eli K-linja. eli OBD pistokkeelta kuuluu mennä 7 nastasta yksi johto immolle ja immolta K-line jatkaa muualle ecuihin.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 19 vierailijaa