Ongelmana on se miten saan suojakumin asennettua kohdalleen.
Apukuljettajan puolella tilaa ei tunnu olevan yhtään ylimääräistä.
Mahtaako motonet ja alkuperäisissä suojakumeissa olla koko eroja ?
E. Autona siis VW Jetta 1,8i vm.91
mk2 jetan/golf hammastangon suojakumin vaihto
Valvoja: ffp jäsenet
Vittumainen asennettava kertakaikkiaan, mutta olen mä mun riekalehermoilla sellaisen kerran parkkiksella laittanut joten tehtävissä tuo on.
Hommaa kunnollinen ohut vesiletkuklemmari siihen sisäpäähän, taipuisa vesiletkuklemmari-työkalu, spray-vaseliinia tai Wurth HHS2000/5000 jolla voitelet hammastangon puolen ja suojakumin sisäpuolelta kevyesti. Näin saat sen menemään paikoilleen hiukan kumia venyttämällä ja työntämällä, ainakin omalla kohdalla onnistui orkkiskumin kanssa. Tarvikekumeista en mene sanomaan kuinka joustavaa materiaali on.
Hommaa kunnollinen ohut vesiletkuklemmari siihen sisäpäähän, taipuisa vesiletkuklemmari-työkalu, spray-vaseliinia tai Wurth HHS2000/5000 jolla voitelet hammastangon puolen ja suojakumin sisäpuolelta kevyesti. Näin saat sen menemään paikoilleen hiukan kumia venyttämällä ja työntämällä, ainakin omalla kohdalla onnistui orkkiskumin kanssa. Tarvikekumeista en mene sanomaan kuinka joustavaa materiaali on.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”