Eperi tp5 kake vikakoodinluku?

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

jaizaa
-
Viestit: 17
Liittynyt: 17.10.2008 18:00

Eperi tp5 kake vikakoodinluku?

ViestiKirjoittaja jaizaa » 17.10.2008 19:52

Miten saa luettua Eperi+Tp5 kakella vikakoodit? Pitäiskö olla jokin piuha yhdistetty? ennen kuin koodit tulee kalikkaan!?
Viimeksi muokannut jaizaa, 17.10.2008 21:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

LH
-
Viestit: 323
Liittynyt: 7.5.2004 9:46

ViestiKirjoittaja LH » 17.10.2008 21:09

edit. no niin näköjään voikin
Viimeksi muokannut LH, 18.10.2008 13:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

an13
uusi tulokas
Viestit: 2
Liittynyt: 16.1.2006 12:39

ViestiKirjoittaja an13 » 18.10.2008 7:56

Eberspächerin vikakoodit voi lukea TP5:llä seuraavasti:
Ensin painaa kakesta P, P, pitkään-P. Tulee ruudulle oooo. Sitten painaa Liekki, P, Liekki, Liekki, P. Niin näkyy 5 viimeisintä koodia siinä sitten nuolilla ja siitä voi myös resetoida ne valitsemalla del.

jaizaa
-
Viestit: 17
Liittynyt: 17.10.2008 18:00

ViestiKirjoittaja jaizaa » 18.10.2008 11:15

Ei tapahdu mitään noilla napin painalluksilla!
- siis näin 1 virta kakeen päälle sitten p ,p ,pit-p l , p l, l , p
-Jostain luin joskus, että pitää olla jotkun piuhat kiinni / yhdistetty et pystyy! lukeen koodeja?

jaizaa
-
Viestit: 17
Liittynyt: 17.10.2008 18:00

ViestiKirjoittaja jaizaa » 18.10.2008 13:32

In order to carry out the diagnosis, the diagnosis cable
(blue / white) must be connected to the stationary unit and the
heater cable harness. To this end, please refer to and follow
the circuit diagram for the TP5 radio remote control and the
heater.
If the diagnosis cable (blue / white) is not connected, the
„Diagnosis“ menu is blocked.
After the diagnosis cable (blue / white) has been connected
and the first logs have arrived at the stationary unit, the
diagnose can be carried out using the mobile unit of the
TP5 radio remote control.
The current fault „F0“ is displayed. The stored faults „F1“ to
„F5“ can be enquired.
Correct the fault according to these troubleshooting and
repair instructions.
Example:
• F0 -- = undisturbed operation
• F011 = current fault 11
• F110 = Fault 10 stored in fault memory position 1 (F1).

Viittaan tuohon tekstiin. Mitä johtoa tuo tarkoittaa?

LH
-
Viestit: 323
Liittynyt: 7.5.2004 9:46

ViestiKirjoittaja LH » 18.10.2008 13:46

Sini / valkoinen diagnostiikkajohto pitää olla kytkettynä auton yksikköön pinniin 8.

jaizaa
-
Viestit: 17
Liittynyt: 17.10.2008 18:00

ViestiKirjoittaja jaizaa » 18.10.2008 15:40

Tarkoitat siis Tp5 kaken ohjainyksikköä? Siinä johto bl/wh pinnaan 8?

LH
-
Viestit: 323
Liittynyt: 7.5.2004 9:46

ViestiKirjoittaja LH » 18.10.2008 17:00

Lämmittimen johsarjassa on tuo johto, ja vielä tarkemmin nipussa joka haarautuu kellolle / muulle ohjainlaitteelle.
Edellyttäen että lämmitin tukee vikakoodeja (vanhemmat lämmittäjät eivät tue samanlailla)
Kaikki hydronic sarjan lämmittimet taas tukevat.


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 42 vierailijaa