vw golf IV silotettu takakontti
Valvoja: ffp jäsenet
vw golf IV silotettu takakontti
eli omassa autossani on tuo siloitettu takakontti mutta se ei pelaa niinkuin pitää. eli sen pitäisi aueta viiksestä painamalla ja sitten käsineen käydä vain nostamassa ylös. mutta kun viiksestä painaa niin luukku eu "pamahda" tarpeeksi auki vaan kontin avaamiseen tarvitaan kaksi ihmistä joista toinen painaa viiksestä ja toinen samaan aikaan vetää kontista. itse en ole tätä viritelmää rakentanut niin en tiedä sen toimintaperiaatetta. ennen tämä toimi kunnolla, nyt alkanut reistailemaan niin miten tuon "pamahduksen" saisi taas sellaiseksi että kontin saa aukeamaan kunnolla yksin. onko kellään tietoa mahdollisesti että toimiiko tuo jollain jousi periaatteella vai vastaavalla että joku osa on kulunut?
mietin
joo totakii vaihtoehtoo mietin mut ettei ne uuet pumput oo sit niin tehokkaat et jos satut ajaessa ku käytät pyyhkimiä ni painamaa viikseä vahingos väärää suuntaa ja kontti pamahtaa auki ylös asti... mut lähinnä se kiinosti et mitenhä toi on toteutettu
Mulla samalla tavalla toimiva takaluukku eli takalasin pesimen johtoihin kytketty. Aina ei tosiaan jaksa paukahtaa auki asti.
Mulla on onneksi kontin puolella manuaali käyttöinen johdon pätkä josta vetämällä tulee yleensä aukaistua ja varmasti aukee.
Uudet pumput vois olla ihan jees. Ei ne uudet sitä ylös asti jaksa avata et sitä pelkoa tuskin on! :)
Mulla on onneksi kontin puolella manuaali käyttöinen johdon pätkä josta vetämällä tulee yleensä aukaistua ja varmasti aukee.
Uudet pumput vois olla ihan jees. Ei ne uudet sitä ylös asti jaksa avata et sitä pelkoa tuskin on! :)
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”