Vw golf 2.0 8v gti ei meinaa käynnistyä vm.92

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

SUPERmAKe
-

Vw golf 2.0 8v gti ei meinaa käynnistyä vm.92

ViestiKirjoittaja SUPERmAKe » 3.4.2008 12:05

Morjens! Mulla ois otsikon mukaisessa autossa seuraavanlainen ongelma: Välillä ei lähde käyntiin millään saa starttailla vaikka tunnin ja ei mitään sit taas seuraavana päivänä saattaa lähteä ku palmun alta...Joskus myös tekee ajaessa niin että pintakaasulla alkaa nykimään ja tyhjäkäynti seilaa edestakas. Käytin tota hakua ja katselin samantapaisia ongelmia ja kokeilin kaikkea mut ei vaan vika hävinnyt. Voisiko vika olla niinkin yksinkertainen kuin polttoaineensuodatin? Auto on nimittäin seisonut viimeiset viisi kuukautta pihalla. Vaihdoin kyllä öljyt ja kaikki nesteet sekä laitoin tankin täyteen ennen ku otin auton käyttöön. Olisin kiitollinen jos jotain apuja täältä löytyisi niin ei tarttis arvailla joka aamu et pääseekö töihin vai ei :D Kiitos!

Shuttle
-

ViestiKirjoittaja Shuttle » 3.4.2008 12:16

Polttoainesuodatin lienee hyvä vaihtaa.
Bensa ikäänkuin hyytelöityy jo kolmen kuukauden jälkeen, tehden ikävää monessa paikassa.
Muita syitä saattaa olla:
Huonot tulpanjohdot
Imuvuoto

J.U
-

ViestiKirjoittaja J.U » 31.7.2008 7:38

Onko vika selvinnyt? mulla on samanlainen vika mutta kone on 16v.
Olen tähän mennessä vaihtanut virranjakajan kannen ja pyörijän, tulpanjohdot, polttoainesuodattimen ja sen tyhjäkäyntimoottorin puhdistin eikä mikään noista auttanu yhtään.
Vikakoodit luettiin ja ainut vika oli imusarjan painetunnistin, eli imuvuoto voisi tehdä tuon mutta miten sen saisi paikallistettua?

Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”